NOWOŚCI

wtorek, 15 września 2015

GeeKolekcja #76: Wakacyjne zdobycze

     W trakcie minionych już wakacji życie moje wywróciło się do góry nogami. Choć w zasadzie to dopiero się wywróci. Szokująca wiadomość naprawdę ścięła mnie z nóg. Nie wiedziałam, czy się cieszyć, czy płakać i szczerze... nadal jestem w takim stanie. Podpowiedź do tej szokującej wieści znajdziecie w stosie książek. W ramach odstresowania się trzeba było pojechać na wakacje. Kierunek nadmorski wydawał się być odpowiedni. Uwielbiam nadmorskie tereny, bez względu na to, czy polskie, czy zagraniczne. Stamtąd przywiozłam sobie kilka drobiazgów, które możecie obejrzeć poniżej przy okazji zdjęcia z filmowymi zdobyczami- nie ma ich aż tak dużo.
     Odkryłam baaardzo fajną księgarnię internetową- niePrzeczytane.pl, i jako, że będę miała teraz więcej czasu na czytanie, to liczę na to, że nie będą to moje ostatnie zakupy tam. Książki naprawdę niedrogie, a dostarczają mi je do najbliższego kiosku RUCHu, co u mnie oznacza jedynie 3 minuty drogi spod bloku. Pojawia się również coś czego nie było u mnie od ponad 4 lat. Minęło tyle czasu, że wczoraj odbyłam fascynującą wyprawę od jednej biblioteki do drugiej. Okazało się bowiem, że wygasła mi karta i musiałam sobie drałować do biblioteki głównej, aby ja odświeżyć. Wiadomo, od tamtego czasu zmieniło mi się wszystko- od nazwiska, przez adres, na dowodzie kończąc. W efekcie mam 3 książki, a także obolałe biodro.


1. Przypadki Callie i Kaydena, aut. Jessica Sorensten [recenzja] - egzemplarz recenzyjny od Zysk i S-ka, otrzymany dzięki współpracy z portalem A-G-W.info
2. Piękny nieznajomy, aut. Christina Lauren [recenzja] - j.w.
3. Koktajle, aut. Katarzyna Błażejewska - zakup na niePrzeczytane.pl
4. W oczekiwaniu na dziecko, aut. Heidi Murkoff, Sharon Mazel - j.w. - śmieszna sytuacja, bo kiedyś już miałam tę książkę przy okazji promocji filmu "Jak urodzić i nie zwariować". Wtedy sprzedałam, a teraz musiałam sobie ją kupić dla większej świadomości.
5. Ilustrowany słownik hiszpańsko-polski, aut. Tadeusz Woźniak - kupiony na promocji w Biedronce, bo wiecie jak bardzo kocham hiszpański i pragnę się go nauczyć
6. Wayward Pines. Bunt, aut. Blake Crouch - zakup na niePrzeczytane.pl
7. Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym), aut. Lee Crutchley - zakup na promocji w księgarni Znak
8. Wayward Pines. Krzyk, aut. Blake Crouch - j.w.
9. Pierwsze koty, aut. Ewa Nowak - przedpremierowy egzemplarz promocyjny od Egmontu
10. Tajemny ogród, aut. Johanna Basford [recenzja] - kolorowanka od Naszej Księgarni

do tego zdobycze biblioteczne:
* Więzień labiryntu, aut. James Dashner
* Próby ognia, aut. James Dashner
* Lek na śmierć, aut. James Dashner

+ gadżety, takie jak:
2 urocze zakładki magnetyczne, jedna zakładka gratisowa, a także torba "Reading is my superpower" ze sklepu EpikBox- odnalezione dzięki Abbigail,
fartuch kuchenny - za złotówkę do zamówienia z księgarni Znak.



Filmów przez wakacje nie uzbierałam za dużo, wstyd. Pewnie nadrobię na jesieni, bo wyszła "Sailor Moon R", a zaraz też "Czas Ultrona"!
1. Zaginiona dziewczyna, reż. David Fincher - trudno było się nie połaszczyć w Empiku na prawie 20zł obniżkę.

do tego:
zaproszenie na dzisiejszy pokaz przedpremierowy filmu Everest do kina IMAX w Katowicach - p. Agnieszka zawsze o mnie pamięta <3,
kolejna koszulka popkulturowa, tym razem Baymax i Minion przybijają żółwika - oczywiście od OtherTees,

a także pamiątki znad morza:
* Szczerbatek, którego musiałam kupić już w pierwszej chwili, gdy tylko zobaczyłam go wiszącego wieszaku! To nic, że był to pierwszy dzień po przyjeździe, a 500 metrów dalej znalazłam inne Szczerbatki, a także Iron Many, Spidermany... Ych.
* zakładka do książek z muszelkami - rzecz, którą wypatrzyła mi siostra! Dziękować! Co byłby ze mnie za książkoholik, gdybym wróciła znad morza bez tej zakładki.
* łańcuszek na szczęście, z koniczynką - niby ze stali szlachetnej, mogę składać reklamację przez Internet.

Prześlij komentarz