NOWOŚCI

niedziela, 10 lipca 2016

Wyniki konkursu: Wprowadź się do "Zwierzogrodu"

Konkurs dobiegł końca!
Wszystkim gorąco dziękuję za wzięcie w nim udziału.

Zwycięzcy gratuluję, a tym którym się nie udało życzę szczęścia w przyszłych konkursach.


Nagroda, pod postacią płyty DVD z filmem "Zwierzogród", wędruje do"
Arkadiusz K.

Zwycięska praca okazała się być bardzo kreatywna, a że lubię rymowanki...

"W Zwierzogrodzie zamieszkałbym chętnie,
I ścieżkami miasta przechadzał się namiętnie,
Bo miasto jest inne niż wszystkie mi znane,
I mieszkają tam postacie przeze mnie lubiane.

Jako sowa przyjąłbym obywatelstwo miasta,
I z sąsiadami skubnąłbym powitalnego ciasta,
Potem w lot bym się udał, by okolicę zwiedzić,
A przy okazji innych mieszkańców pozdrowić.

Praca w bibliotece zadowoliła by bardzo mnie,
Spędzałbym tam również noce, nie tylko dnie,
Czas bym też znalazł i na towarzyskie życie,
Was też zapraszamy, może się przyłączycie? :)"


Gratuluję!

2 komentarze :

  1. Bardzo dziękuję, niezmiernie się cieszę ;)
    Arkadiusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasadniczo, jak już przeczytałam Twoją odpowiedź uważałam, że wysoko postawiłeś poprzeczkę, więc wygrana zasłużona :)

      Usuń