NOWOŚCI

środa, 31 października 2012

GeeKolekcja #29: Stos na październik 2012

    Większość z Was wie, z jak ogromnym kryzysem czytelniczym mierzyłam się przez cały miesiąc. Nie był on spowodowany niedoborem lektur, ale bardziej skrajnym wymęczeniem i zasypianiem po 20 stronach książki. Co bardziej fascynujące przykuły moją uwagę, ale okazuje się, że coraz trudniej sprostać moim oczekiwaniom. Poniżej prezentuję mój skromny halloweenowy stosik, który formował się systematycznie przez cały miesiąc. Większość z nich to oczywiście recenzenckie, ale nie zabrakło również mojego zakupu, czy wymiany. No i... możecie zobaczyć moją uroczą dynię, nad którą męczyłam się z dwie godziny. Niestety... placuszki dyniowe nie mogły zostać zrealizowane. Może w przyszłym roku.



Od dołu:

1. Ciemność, aut. James Herbert - od Grupy Wydawniczej Publicat [recenzja]
2. Mroczny płomień, aut. Alyson Noel - j.w. [recenzja]
3. W otchłani, aut. Beth Revis - jw. [recenzja]
4. Dotyk strachu, aut. Erica Spindler - od Wydawnictwa Mira
5. Gone. Faza 5: Ciemność, aut. Michael Grant - od Wydawnictwa Jaguar
6. Pomiędzy, aut. Tara Hudson - j.w.
7. Krąg, aut. Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren - od Wydawnictwa Czarna Owca poprzez O-Gate
8. Niebezpieczna zabawa, aut. Hilary Norman - z wymiany na LC
9. Księżyc, aut. James Herbert - j.w.
10. Wicked, aut. Gregory Maguire - zakup na kiermaszu w Biedronce za 12,99zł

19 komentarzy :

  1. Świetny stosik :) Dynia też świetna :D Podziwiam za wytrwałość w jej rzeźbieniu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny stos :) Najchętniej zabrałabym się za "Pomiędzy" oraz rozpoczęłabym przygodę z "GONE". W ogóle wydawnictwo Jaguar ma wiele interesujących mnie książek :) W ubiegły piątek postanowiłam zaryzykować i napisałam do nich z zapytaniem o współpracę. Teraz pozostaje mi czekać ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna dynia, ja z moją się tak długo na szczęście nie męczyłam. Szybko poszło:D
    gratuluję nabytków i miłego czytania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jaka świetna dyńka! Wyszła super :) Wiesz, ja też przez jakiś czas miałam tak, że otwierałam książkę i budziłam się rano z otwartą na brzuchu... Dlatego teraz zaczynam czytać popołudniami, o ile czas mi na to pozwala, a nie wieczorem, gdy jestem już zmęczona :) Stos cudny, chętnie podkradłabym m.in. "Pomiędzy". Jestem w trakcie "Kręgu" i cóż, na razie oceniłabym go na 7/10 ^^ Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dynia świetna, rozumiem ile czasu musiała pochłonąć: jakieś dwa lata temu chciałam wydrążyć dyńkę wielkości może wnętrza mojej dłoni - 2 h! Nie mogłam uwierzyć w to ile ma miąższu;)

    A kryzys - przezwyciężysz, dobrze wiesz;** Owocnej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. a ja pierwszy raz miałam dynię w ręce i myślałam, że z miąższu zrobię jakieś placki :D a tu psikus, bo nie było z czego :D

      Usuń
  6. Super stosik ;) "Pomiędzy" już za mną, "Gone 5" i "Krąg" przede mną, reszta tytułów kusi, m.in. "W otchłani" i nowa Spindler :) Miłej lektury życzę, bo prawda jest taka, że zapowiada się naprawdę nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super książki! Sama poluję na "Wicked", ale pewnie już nie będzie. :( I również czekam na "Krąg"... Kiedyś dojdzie. :D Kochana życzę, aby kryzys minął, jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać stosiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik, sama z chęcią przeczytałabym większość z tych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska wyszła Ci ta dynia :) Bardzo ciekawi mnie "Otchłań" i "Krąg", zresztą wszystkie tytuły brzmią interesująco, bo jakżeby inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dynia przepiękna! ;-) Stosik także cieszy oczy, więc zostaje tylko czekać na recenzje i życzyć miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha jaka fajna dynia! :D Zacny stos milordzie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny stosik, miłego czytania :) A dynia też fajna, zacna można by rzec ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Intrygowała mnie pozycja "W otchłani", a po przeczytaniu Twojej recenzji mam straszną "zachciewajkę" na tą publikację ;D

    A dynia wyszła genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na reckę Herberta "Księżyc" - mam nadzieję, że zrobisz mi tę przyjemność i coś skrobniesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj... moja droga, będzie ciężko. Kryzys i nadmiar lektur może na daleką przyszłość odłożyć czytanie Księżyca.

      Usuń