NOWOŚCI

niedziela, 14 czerwca 2015

GeeKolekcja #73: Festiwalowy maj

     Maj to był naprawdę piękny miesiąc. Cała masa różnych festiwali, z czego uczestniczyłam w dwóch, troszkę zakupów filmowych, odrobina gadżetów, no i oczywiście... kontuzja stopy. Jak się okazało kilka dni temu- zapalenie nerwu międzypalcowego. Szczęśliwie udało mi się dotrzeć na Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie zanim sprawy przybrały obrót niekorzystny. Relację z festiwalu, a w zasadzie z koncertu "Międzynarodowa Gala Seriali" znajdziecie pod linkiem [klik]. W tym roku o wiele aktywniej brałam udział w katowickim Festiwalu Filmowym CROPP Kultowe. Ostatnio obejrzałam zaledwie cztery filmy, a tym razem? Dwa razy więcej, w tym film otwarcia. Więcej o tym poczytać możecie pod etykietą festiwalu [klik]. Dumna z siebie jestem, w szczególności, że owy festiwal zachęcił mnie jednego z zakupów. Zdobycze zeszłego miesiąca zobaczycie sobie poniżej.



DVD do Filmoteki:

1. Zwiąż mnie, reż. Pedro Amodóvar - do zakupu filmu zachęcił mnie seans na CROPP Kultowe, cena ze stoiska w Galerii Katowickiej - 9,00zł
2. Koneser, reż. Giuseppe Tornatore - na promocji w Empiku za 9,90zł
3. Podróż na sto stóp, reż. Lasse Hallstrom - j.w.
4. Kochanek królowej, reż. Nikolaj Arcel - j.w.

+ płyta CD z muzyką Festiwalu Muzyki Filmowej - kupiona na stoisku festiwalu przed wejściem na koncert

2 komentarze :

  1. Oglądałam ostatnio konesera, wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) ja na razie skupiam się na wyzwaniu filmowym, ale liczę na to, że szybko uda mi się obejrzeć.

      Usuń