NOWOŚCI

niedziela, 14 czerwca 2015

GeeKolekcja #74: Kwietniowe zapominalstwo i majowe prezenty

     Nie ma to jak wszystko przygotować sobie do publikacji i zapomnieć to wrzucić. No tak... skleroza wynikająca z przemęczenia nie ma granic. Jako, że siedzę sobie już trzeci tydzień na chorobowym- nikomu nie polecam zapalenie nerwu międzypalcowego w stopie!, nadrabiam wszelkie zaległości- czytelnicze, recenzyjne, blogowe. Pomimo urodzin, które obchodziłam w kwietniu nie zdobyłam zbyt wielu książkowych prezentów, bowiem moja uwaga skupiła się na Marvelu. Natomiast maj przyniósł mi wiele prezentów od portalu A-G-W.info! <3 Poniżej przedstawiam prezenty, skromne zakupy i skromne recenzyjne, które dziwnym sposobem mam już ogarnięte! /duma mnie rozpiera/
Od lewej:
1. Marvel. Avengers. Encyklopedia postaci, praca zbiorowa - prezent urodzinowy od siostry
2. Niezwykła historia Marvel Comics, aut. Sean Howe - prezent urodzinowej od samej siebie
+ komiksy: "Elektra" i 6 komiksów o "Iron Manie".


Po prawej:

3. Zniewolenie, aut. Sylvia Day - egzemplarz od wydawnictwa Harlequin
4. Magia sprzątania, aut. Marie Kondo - egzemplarz od MUZA



Od dołu:

5. Eleonora & Park, aut. Rainbow Rowell - zakup po promocyjnej cenie w Biedronce
6. Alicja, królowa zombi, aut. Gena Showalter - egzemplarz od wydawnictwa Mira
7. Maybe someday, aut. Colleen Hoover - drukowany egzemplarz od wydawnictwa Otwarte
8. Mechaniczna księżniczka, aut. Cassandra Clare - prezent od A-G-W.info w celu uzupełnienia zaległości czytelniczych Diabelskich maszyn
9. Miasto niebiańskiego ognia, aut. Cassandra Clare - prezent od A-G-W.info dla uzupełnienia kolekcji Dary Anioła
10. Patrol zmroku, aut. Siergiej Łukjanienko - prezent od A-G-W.info
11. Dzienny patrol, aut. Siergiej Łukjanienko - j.w.
12. Nocny patrol, aut. Siergiej Łukjanienko - j.w.

+ nowa zakładka kupiona na DaWandzie

1 komentarz :