NOWOŚCI

niedziela, 3 maja 2015

GeeKolekcja #72: Marvelowy kwiecień urodzinowy

     Kwiecień upłynął pod znakiem mniejszej ilości wydatków na kulturę. Przyczyną tego stanu rzeczy były moje urodziny, a co za tym idzie możliwość składania wszelkiego rodzaju życzeń, które w końcu miały okazję się spełnić. Z uwagi na najbliższą premierę najnowszego filmu Marvela o tytule "The Avengers: Czas Ultrona" dostałam dosłownej szajby na punkcie tej kuźni komiksów. Postanowiłam więc zaznajomić się z jego historią, podjęłam decyzję o zbieraniu kolekcji najważniejszych komiksów, no i oczywiście zapragnęłam wszelkiego rodzaju gadżetów z tego tytułu, co zobaczycie na poniższych zdjęciach. Moi kochani przyjaciele i mąż nie zapomnieli również o mojej najważniejszej miłości, czyli filmach więc takowe również się pojawiły w kwietniowej prezentacji filmoteki.

 
 
Stos marvelowych prezentów zawiera:
 
* dwie książki 1. Encyklopedia postaci Avengers Marvela (prezent od mojej siostry), 2. Niezwykła historia Marvel Comics (prezent od samej siebie)
* 7 komiksów Marvela o Elektrze i moim ulubionym Iron Manie - prezenty od mojej przyjaciółki
* marvelowski brulion A4 - od przyjaciółki (lokacja na zdjęciu: nad komiksami),
* Monopoly Avengers, w którym zakochałam się od pierwszej sekundy, gdy zobaczyłam info na stronie Marvela - prezent od męża <3,
* koszulka z marvelowymi superbohaterami w fajowym kartonowym pudle imitującym książkę - prezent od siostry (lokacja na zdjęciu: na prawo od Monopoly)
* film DVD "The Avengers" - od mojego przyjaciela Szymalana <3 (lokacja na zdjęciu: na prawo od brulionu)
 
 
 
Od lewej:
 
1. Interstellar, reż. Christopher Nolan - prezent od męża
2. Hobbit: Bitwa Pięciu Armii, reż. Peter Jackson. Edycja dwupłytowa - j.w.
3. Wilk z Wall Street, reż. Martin Scorsese. Specjalna edycja dwupłytowa - j.w.
4. Kolekcja Martina Scorsese: Chłopcy z ferajny, Po godzinach, Alicja już tu nie mieszka, Kto puka do moich drzwi. - prezent od Szymalana z bloga Filmowe Konkret-Słowo
5. Avengers, reż. Joss Whedon - j.w.
 
* notesik Sailor Moon Crystal - wyszukane na eBayu

2 komentarze :