NOWOŚCI

sobota, 11 kwietnia 2015

GeeKolekcja #70: Kwartalny brak szaleństwa

     Kryzys finansowy w pełni, a co za tym idzie mniej filmów, mniej książków, mniej wypadów, mniej chęci na cokolwiek. Jedyne co potrafi mnie całkowicie rozluźnić, to xboxowe szaleństwo. Jaki jest tego efekt? Gry wciągają mnie do tego stopnia, że czas leci. Nieubłagalnie! Ostatnio więc wszelkie moje oszczędności poświęcam na zapychanie dysku konsoli grami ściąganymi na Xbox Gold. Aczkolwiek to nie tak, że nie kocham filmów, nadal je kocham, ale pogrywając udaje mi się czasem przełamać problemy z weną. W ubiegłym kwartale zaopatrzyłam się nawet w jedną lekturę filmową. Po naprawdę mega promocyjnej cenie z czego jestem niesłychanie zadowolona, gdyż na pozycję polowałam naprawdę długo!



Książka:
1. Film Art. Sztuka filmowa, aut. David Bordwell, Kristin Thompson - zakupiona na promocji u Wydawnictwa Wojciecha Marzec za 19zł

Filmy: 
1. Kobieta w czerni, reż. James Watkins - przykuło moją uwagę w trakcie stania po raty na Xboxa w Saturnie
2. Śnieżka, reż. Pablo Berger - po okazyjnej cenie w Empiku

Gry:
1. Left 4 Dead 2 - zakupiona w lokalnym sklepie z używanymi grami
2. Sniper Ghost Warior - na promocji w Biedronce
3. Tomb Raider - kolejne marzenie spełnione, zakupiona w lokalnym sklepie z używanymi grami

Gry z Xbox Live:
4. Lego Marvel Super Heroes - po promocyjnej cenie za 30zł
5. The Walking Dead. Season 1 - epizody od 1 do 5 - każdy po 17zł (poza pierwszym pobranym za darmo)
6. State of Decay
7. Wiedźmin 2 - darmowa gra z Gold
8. Sniper Elite V2 - j.w.
9. Tomb Raider: Underworld - po mega promocyjnej cenie na Deals with Gold za 35zł

2 komentarze :