NOWOŚCI

sobota, 11 kwietnia 2015

GeeKolekcja #71: Żmudne kolekcjonowanie kwartalne

     Początek roku, a ja już mam finansowy kryzys. Nie przeszkodziło mi to jednak w zbieraniu książek, w szczególności, że większość z nich była skutkiem współprac recenzenckich. Pewne jest jednak to, że w ciągu trzech miesięcy udało mi się zebrać mniej książek niż czasem w ciągu jednego miesiąca. Jest to też spowodowane ograniczoną ilością miejsca, a także nowym postanowieniem związanym z czytaniem książek i kupowaniem nowych. Mam nadzieję, że w taki sposób uda mi się odrobinę przeczyścić półki.


1. Film art. Sztuka filmowa, aut. David Bordwell, Kristin Thompson - na promocji w Wydawnictwie Wojcecha Marzec za jedyne 19zł
2. Cukiernia Lidla, aut. Paweł Małecki - na promocji w Lidlu (cudem udało mi się zdobyć 6 wymaganych naklejek na czas!)
3. Bycie miłym to przekleństwo, aut. Jacqui Marson - egzemplarz od MUZA
4. Pajączek na rowerze, aut. Ewa Nowak - od Egmont
5. Calvin i Hobbes. Dni są po prostu za krótkie, aut. Bill Watterson - j.w.
6. Love, Rosie, aut. Cecelia Ahern - zakup po promocyjnej cenie w Empiku za 20zł
7. Chłopak w sukience, aut. David Walliams - prezent od mojej ukochanej Kury Bożeny i jej Kurnika
8. Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona, aut. Rick Riordan - skutek mega akcji wyprzedażowej Galerii Książki na Allegro, za jedyne 10zł
9. Świadek w czerwieni, aut. Rebecca Musser, M. Bridget Cook - od MUZA
10. Barwy miłości, aut. Kathryn Taylor - j.w.

6 komentarzy :

  1. książkowe kryzysy finansowe - skąd ja to znam ;)

    Też zdobyłam książkę z Lidla, kusi mnie kilka przepisów, smuci, że taki cukiernik Baklawę chcę robić z gotowego ciasta francuskiego, gdy oryginalną robi się z ciasta filo. Nieco mnie to martwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się w ogóle na cukiernictwie więc... nie mam zdania na temat Baklawy :) ale widziałam go w tej książce i na pewno mnie skusiło do tworzenia :D

      Usuń
    2. Sądzę, że to jest tak jakby croissanty robić z ciasta drożdżowego, albo naszą kremówkę na biszkopcie. No i gotowe ciasto francuskie... sama korzystam też, nie powiem, że nie, ale jeżeli książka kucharska nawet nie daje przepisu na francuskie tylko od razu każe iść na łatwiznę to mnie to troszkę kuje.

      Usuń
  2. "Bycie miłym to przekleństwo" - czytałam już kilka pozytywnych recenzji, dlatego mam tę książkę na oku. Ja postanowiłam w tym roku czytać więcej z własnych półek, no i oczywiście zaglądać do biblioteki. Przecież nie wszystkie książki muszę mieć u siebie. Będę kolekcjonować te pozycje, które naprawdę chcę mieć w swoim księgozbiorze - klasykę, powieści obyczajowe itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukiernie Lidla i Love Rosie tez mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukiernia Lidla wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń