NOWOŚCI

sobota, 15 listopada 2014

GeeKolekcja #67: Październik z Tarantino

       Październik należał do średnio obfitych jeżeli chodzi o zakupy filmów. Choć biorąc pod uwagę ile kupowałam w zeszłym roku o tej porze, to można by powiedzieć, że poszalałam. Poza standardowymi wyprawami do Saturna z Szymalanem, a także mega wyprzedażą filmów w Biedronce, moje zakupy oparły się również o inne filmowe gadżety, które udało mi się zdobyć między innymi na Targach Książki w Krakowie. Nie trzymam Was dłużej w niepewności i poniżej tradycyjnie serwuję focisze ukazujące nowe nabytki.

Od dołu:
1. Połów szczęścia w Jemenie, reż. Lasse Hallstrom - na wyprzedaży filmowej w Biedronce za 9,99zł
2. X-Men, reż. Bryan Singer - nabytek prosto z Saturna
3. Piraci z Kraibów. Na krańcu świata (2DVD), reż. Gore Verbinski - j.w. do uzupełnienia kolekcji pirackiej
4. Piraci z Kraibów. Na nieznanych wodach, reż. Rob Marshall - j.w.
5. Czwarta dzielnica, reż. Adrian Prawica - prezent od portalu Sztukater.pl
Do tego wszystkiego udało mi się wyrwać zarąbczastą koszulkę na Othertees.com. W kadr nie zmieścił się niestety Leatherface ze swoją piłą mechaniczną. Ech. Niestety, koszulka jest zdecydowanie za sztywna z powodu zbyt dużego nadruku i nosi się ją gorzej niż poprzednie moje trzy koszulki od tej firmy.

A powyżej tarantinowskie zakupy na Targach Książki w Krakowie. W pierwszej kolejności uderzyłam do Axis Mundi po książkę z rozmowami z reżyserem, a potem przyczajałam się przy Michelle Galeria podglądając kalendarze wiszące na przyszły rok. Jak tylko zobaczyłam Tarantino od razu wiedziałam, że będzie mój. Podeszłam podekscytowana i zapytałam o cenę, w głowie błagając, aby był nie droższy niż 30zł- nie był, więc od razu krzyknęłam, że biorę! My Preciousssssss....

5 komentarzy :

  1. X-Men i Piraci z Karaibów ♥ wiesz co dobre!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och pięknie przygarnęłabym X-Menów i te rozmowy z Tarantino. Napisz potem koniecznie jakąś reckę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że więcej wyciągniesz z biedronkowej wyprzedaży. W przypadku piratów to nie wyszłam poza pierwszy film, który totalnie mnie oczarował - nie chciałam by kolejne filmy to zmieniły.

    Jestem ciekawa rozmów z Tarantino. Aż mam ochotę znów przeczytać rozmowy z Woodym Allenem.

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przeczytałbym właśnie rozmowy z Tarantino :) x-man i piraci już trochę mniej mnie kręcą, ale na nudny wieczór zawsze spoko

    OdpowiedzUsuń
  5. super! uwielbiam Tarantino :)

    OdpowiedzUsuń