NOWOŚCI

sobota, 4 października 2014

GeeKolekcja #65: Sierpniowo-wrześniowa mania kupowania!

     Jak wiecie w sierpniu zabawy było bez liku. Opowiadałam Wam o zjeździe blogerów i chwaliłam się już wówczas zdobyczami z tego eventu. Jednakże ze względu na moje opóźnienia post ze zdobyczami filmowymi prezentuję Wam dopiero dziś, a znajdziecie w nim przede wszystkim zakupy. Tak to już jest jak z Szymalanem wchodzi się do Saturna. Wczoraj straciłam tam masę kasy, ale efekty dopiero za miesiąc. Póki co, zainspirowana wydarzeniami ze zjazdu wzbogaciłam swoją kolekcję o dość niecodzienne dla mnie tytuły. Ponadto pod koniec września udało mi się nawiązać współpracę z kolejnym dystrybutorem filmów w Polsce- Solopan, dlatego moja półka filmowa wzbogaciła się również o dwie propozycje właśnie od nich.

 
 
Od dołu:
 
1. 300, reż. Zack Snyder - prezent od Warner Bros. otrzymany na II zjeździe blogerów filmowych
2. Whisky dla aniołów, reż. Ken Loach - j.w. z tą różnicą, że prezent od Best Film
3. World War Z, reż. Marc Forster - zakup w Saturnie po obniżonej cenie, ciężko było przejść obok ulubionego filmu lata z zeszłego roku!
4. Mechaniczna pomarańcza, reż. Stanley Kubrick - uzupełnianie kolekcji po wizycie na wystawie Stanleya Kubricka, na wyprzedaży w Merlinie, gdzie można było uzupełnić kolekcję tańszą o połowę
5. 2001: Odyseja kosmiczna, reż. Stanley Kubrick - j.w.
6. Lśnienie, reż. Stanley Kubrick - j.w.
7. Ida, reż. Paweł Pawlikowski - egzemplarz od Solopan
8. Locke, reż. Steven Knight - j.w.
 
     Sierpień i wrzesień były również ciągłą walką ze sobą, aby nie wykupić całego asortymentu Other Tees. Niestety, odrobinę poległam, ale uwierzcie... nie mogłam się nie skusić na to cudeńko z moimi ukochanymi braćmi!
 

3 komentarze :

  1. poczekaj aż dostanę wypłatę, wtedy to dopiero będą wspólne filmowe łowy w Saturnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest świetna!

    A ja ciągle czekam na całoksztatł Twojej biblioteczki. ;)

    OdpowiedzUsuń