NOWOŚCI

sobota, 4 października 2014

GeeKolekcja #64: Sierpniowe i wrześniowe zdobycze książkowe!

     Moje książkowe zdobycze ubiegłych dwóch miesięcy, są dość mocno powiązane z moją filmową pasją. Bowiem nie tylko jedną z książek otrzymałam od dystrybutora Warner Bros.- a było to wydanie z książkową okładką "Bez mojej zgody" (niestety, na zdjęciu jej nie ma, gdyż siostra już sobie pożyczyła!), ale też przyjęłam nową zasadę wynikającą z tego, że masowo kupuję ostatnio filmy DVD- skoro kupiłam film, przydałoby się więc kupić też i książkę. Stąd też w stosie dominują głównie zakupy niżeli egzemplarze recenzenckie. W końcu!
 
 
Od dołu:
 
1. Papierowe miasta, aut. John Green - z wymiany na LC
2. Beta, aut. Rachel Cohn - zakup u Julii z bloga More Julie
3. Elita, aut. Kiera Cass - zakup w myśl nowej zasady
4. Dawca, aut. Louis Lowry - j.w. z tym, że do zdobycia tej pozycji zainspirowała mnie jej ekranizacja
5. Zostań, jeśli kochasz, aut. Gayle Forman - j.w. choć filmu jeszcze nie widziałam
6. Mowa ciała kłamców, aut. Lillian Glass - egzemplarz od Wydawnictwa Rebis poprzez portal A-G-W.info
7. Jedwabnik, aut. Robert Galbraith - egzemplarz od Wydawnictwa Dolnośląskie - ponadprogramowa książka więc nie wiem kiedy się za nią zabiorę.
8. Bez mojej zgody, aut. Jodi Picoult - prezent w ramach II zjazdu blogerów filmowych ufundowany przez Warner Bros.

5 komentarzy :

  1. "Bez mojej zgody" - zdecydowanie genialna książka, polecam bardzo mocno! "Zostań jeśli kochasz" też całkiem niezłe, pozytywne wrażenia na mnie zrobiło. "Elita" bez szału, choć bardzo przyjemna. "Papierowe miasta" na mnie czekają, są efektem wizyty w bibliotece, ciekawa jestem, czy podobnie odbierzemy je. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz Jedwabnika i Greena o niczym nie słyszałam, tym chętniej poczytam czy polecasz coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże piękne nabytki, nic tylko czytać ;) Czekam na recenzję Jedwabnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stos :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń