NOWOŚCI

niedziela, 8 czerwca 2014

GeeKolekcja #60: Majowe książkobranie

     Dziś krótko i zwięźle, gdyż maj nie należał zbytnio do udanych. Kryzys finansowy doprowadził do tego, że w zasadzie nie kupiłam ani jednej książki. Dotarło jednak zamówienie z miesiąca wcześniejszego, więc jak najbardziej mnie to uszczęśliwiło- choć oczywiście książki na zbiorczym zdjęciu nie widać. Zapomniałam sobie o niej. Poniżej zdobycze, głównie recenzenckie:
 
 



Od dołu:
 
1. Troje, aut. Sara Lotz - egzemplarz od wyd. Akurat
2. Bezduszna, aut. Gail Carriger - ponowna wymiana na LC
3. Alicja i Lustro Zombi, aut. Gena Showalter - egzemplarz od wyd. Mira
4. Mordercza gra, aut. Heather Graham - j.w.
 
 
5. Trzej muszkieterowie, aut. Alexander Dumas - wyłowione na Allegro po promocyjnej cenie 9zł

5 komentarzy :

  1. Ja też mam Troje :)))) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja <3 Marzę o tej książce :)
    Miłej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie :*:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mordercza gra" czeka u mnie na recenzję. A z Twojego stosiku interesuje mnie jeszcze "Troje" - sporo dobrych opinii o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń