NOWOŚCI

poniedziałek, 5 maja 2014

Press: GODZILLA - król wszystkich potworów nadchodzi!

      Będący epicką reaktywacją historii kultowej postaci Godzili, stworzonej przez Toho, realizowany z rozmachem przygodowy film Warner Bros. Pictures i Legendary Pictures, pokazuje walkę najsławniejszego na świecie potwora przeciwko złym stworom, które, podtrzymywane przez arogancję ludzkości wobec nauki, zagrażają naszej egzystencji.


     W filmie Godzilla w reżyserii Garetha Edwardsa, występują: Aaron Taylor-Johnson (Kick-Ass), nominowany do Oscara Ken Watanabe (Ostatni Samuraj, Incepcja), Elizabeth Olsen (Martha Marcy May Marlene), laureatka Oscara Juliette Binoche (Angielski pacjent, Cosmopolis), a także Sally Hawkins (Blue Jasmine), nominowany do Oscara David Strathairn (Good Night and Good Luck, Dziedzictwo Bourne’a) oraz Bryan Cranston (Operacja Argo, serial telewizyjny “Breaking Bad”).
 
     Gareth Edwards reżyseruje film według scenariusza Maxa Borensteina oraz historii Dave’a Callahama, której inspiracją stała się postać Godzilli, będąca własnością i stworzona przez TOHO CO., LTD. Producentami filmu są Thomas Tull i Jon Jashni oraz Mary Parent i Brian Rogers. Producenci wykonawczy - to Patricia Whitcher i Alex Garcia oraz Yoshimitsu Banno i Kenji Okuhira.
 
 
     Ekipę filmu tworzą: nominowany do Oscara operator Seamus McGarvey (Anna Karenina, Pokuta), scenograf Owen Paterson ( trylogia Matrix), montażysta Bob Ducsay (Pętla czasu), nominowana do Oscara projektantka kostiumów Sharen Davis (Dreamgirls, Ray, Django), oraz laureat Oscara za efekty specjalne Jim Rygiel (filmy z serii Władca Pierścieni). Muzykę komponuje nominowany do Oscara Alexandre Desplat (Operacja Argo, Jak zostać królem).
 
      Film Godzilla Warner Bros. Pictures i Legendary Pictures przedstawiają film Garetha Edwardsa Godzilla. Film będzie pokazywany od 16 maja 2014 roku, w technologii 3D, 2D oraz w wybranych kinach w systemie IMAX i będzie rozpowszechniany na całym świecie przez Warner Bros. Pictures, spółkę Warner Bros. Entertainment Company – za wyjątkiem Japonii, gdzie będzie rozpowszechniany przez Toho Co., Ltd. Legendary Pictures jest spółką należącą do Legendary Entertainment.
 
Reżyseria: Gareth Edwards
Scenariusz: Max Borenstein
Występują:
Aaron Taylor-Johnson, Ken Watanabe, Elizabeth Olsen, Juliette Binoche, David Strathairn, Bryan Cranston, Sally Hawkins

gatunek: Akcja, Przygoda, Science Fiction
czas trwania: 100 min. 
premiera: 16 maja 2014
 
Skomentować mogę to tylko w jeden sposób- na nową odsłonę Godzilli czekałam bardzo długo, a tu taki psikus, że taki krótki seans! Jak żyć...
 
 
 
Więcej materiałów, w tym także ryk Godzilli do ściągnięcia na telefony komórkowe znajdziecie na polskiej stronie Warner Bros.
 [link]

14 komentarzy :

  1. Jeszcze pół roku temu byłem sceptyczny, ale teraz wierzę że się udało i nowy Godzilla okaże się strzałem w dziesiątkę, tym bardziej, że Japończycy przy tym maczali palce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od początku się nakręciłam :) Cieszę się jednak, że zmieniłeś zdanie. Oby tylko dobrze było!

      Usuń
    2. Emmerich tyle smrodu narobił w 1998 roku, że do dziś to rzutuje na wszelkie amerykańskie zakusy w kierunku Godzilli. Musi być dobrze, wreszcie pojawił się Amerykanin (mam na myśli Edwardsa), który potrafi robić filmy o wielkich potworach. Bo taki pan del Toro niestety swoją szansę zmarnował robiąc Pacific Rima.

      Usuń
    3. To kwestia gustu. Mnie się bardzo podobała Godzilla Emmericha, choć wiele osób- w tym także mój tata, zarzucają, że potwór był bardziej jak dinozaur niż jaszczurka. Pacific Rim też mi się bardzo podobał :) W ogóle, ja uwielbiam wszystkie filmy o potworach i robotach :D Prawie wszystkie...

      Usuń
  2. Jeszcze przerabiam u siebie na blogu wszystkie stare filmy o Królu potworów, ale niestety nie udało mi się uniknąć trailera najnowszej produkcji. Mogę powiedzieć jedno - będzie dobrze. A Emmerich też aż tak złego filmu nie zrobił, o czym już się rozpisywałem.
    Nie mogę jednak powiedzieć, że czekam na premierę. Raczej obawiam się, że mogę się nie wyrobić z zaległościami na czas. Mogliby przesunąć o jakieś dwa tygodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym roku nadchodzi Godzilla a w przyszłym japończycy wypuszczą nową gamere to co prawda dla nas żaden news bo i tak go w Polsce nie dadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie wyglądał jak wielka szyszka :D

      Usuń
    2. za to ma bardzo oryginalny napęd ;D pozwalający latać :)

      Usuń
    3. Aż się musiałam dokształcić z pomocą Google, bo nie kojarzyłam tego zwierzaczko-potworaska :D

      Usuń
    4. w sumie nic dziwnego w przeciwieństwie do godzilli praktycznie nie pokazywano go w naszej telewizji filmy znajdziesz na YT jeśli miałabyś ochotę się zapoznać :)

      Usuń
    5. Hmm... ciężko mi stwierdzić, czy widziałam z nim film. Ojciec to często wypożyczał filmy- niekoniecznie oglądaliśmy z TV, choć swego czasu dostępność była raczej kiepska. Może kiedyś to ogarnę :) Dzięki za cynk!

      Usuń
    6. nie ma za co ;)wielkich potworów demolujących miasta nigdy za wiele ;)

      Usuń