NOWOŚCI

niedziela, 13 kwietnia 2014

GeeKolekcja #57: Biblioteczka na marzec 2014

Tym razem obędzie się bez przydługiego wstępu. Książek jest mało- na szczęście. Większość to egzemplarze recenzenckie, z którymi prawie w całości udało mi się już uporać, no i dwa zakupy. Trzeba się mocno ograniczyć, bo już nie ma gdzie tych książek trzymać. Póki co zakup nowego regału został odłożony w czasie. Ech.
 
 
 
Od dołu:
 
1. Hades, aut. Alexandra Adornetto - zakupione na wyprzedaży w fabryka.pl, jakiś czas temu, ale dopiero w marcu w końcu łaskawie zrealizowano moje zamówienie
2. Walt Disney. Potęga marzeń, aut. Bob Thomas - zakupiona na promocji w Biedronce- długo biłam się z myślami, czy aby na pewno chcę, ale w końcu ciekawość przezwyciężyła!
3. Rozkosze nocy, aut. Sylvia Day - egzemplarz do recenzji od wyd. Akurat
4. Żar nocy, aut. Sylvia Day - j.w.
5. Mroczne umysły, aut. Alexandra Bracken - egzemplarz do recenzji od wyd. Otwarte

6. Wszyscy mają się dobrze, aut. Penny Jordan - egzemplarz od wyd. Mira

4 komentarze :

  1. Mroczne umysły - polecam, a co do pozostałych, to czekam na Twoje wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  2. O mrocznych umysłach czytałam mnóstwo pozytywnych recenzji, ale najbardziej z tego stosiku korci mnie Walt Disney... Ja również mam już problem z upychaniem tych książek - ale zwykle zwycięża chęć posiadania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mroczne umysły mnie ciekawią, jakoś tak głośno o nich :)

    OdpowiedzUsuń