NOWOŚCI

środa, 16 października 2013

GeeKolekcja #47: Biblioteczka na wrzesień

Z gigantycznym opóźnieniem, ale jest! Mój wrześniowy stosik przed Wami. Dość skromny, ale muszę się przyznać, że z okazji mojego wrześniowego ulropu nadrabiałam erotyczne zabawy z Greyem, tak więc nie łapałam niemalże żadnych egzemplarzy recenzenckich, no ale zombiakom oprzeć się nie mogłam- jak widać. Siedziałam w domu więc oczywiście wymiana międzyczytelnicza znowu mi rozkwitła i troszkę książek nawpadało. Niemalże ze wszystkich jestem zadowolona! W związku z tym chcę Wam wszystkim za nie podziękować.
 
Anyway... oto on!
 
 
Od dołu:
 
1. Alicja w krainie zombi, aut. Gena Showalter - od Miry
2. Zombie survival, aut. Max Brooks - od A-G-W.info
3. Pamiętnik, aut. Nicholas Sparks - z wymiany na LC
4. Wywiad z wampirem, aut. Anne Rice - j.w.
5. Mroczny anioł, aut. Eden Maguire - j.w.
6. Dobrani, aut. Ally Condie - j.w.
7. Cień nocy, aut. Andrea Cremer - j.w.

7 komentarzy :

  1. Kocham "Wywiad z wampirem", czytałam go miliony razy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mroczny anioł" nie polecam, tym bardziej jeśli trafisz na takie wydanie, jak ja :(
    Pozostałe książki wydają się ciekawe. Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to na takie wydanie jak Ty? a to są jakieś różne?

      Usuń
  3. Czekam na recenzję "Wywiadu z wampirem" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Ci "Dobranych", które skradły moje serce! Natomiast na pewno sięgnę po "Pamiętnik".

    OdpowiedzUsuń