NOWOŚCI

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Konkurs: Wyniki wakacyjnej zabawy!

    Wakacje już na finiszu, a wczoraj skończył się ostatni etap mojej wakacyjnej zabawy, gdzie do wygrania były cztery książki od grupy wydawniczej Publicat S.A. Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za zgłoszenia, a innym wytrwałości. Mam nadzieję, że Ci co nie zostali wylosowani nie przestaną odwiedzać bloga i nie tracą nadziei, że kiedyś to właśnie im dopisze szczęście. Poniżej prezentuję zbiorczo wyniki. Jak się okazuje czwarty etap nie został rozstrzygnięty, wobec czego książka "Na zawsze" czekać sobie będzie na jakieś konkursiwo w przyszłości.
 
Losowanie ETAP 2


Losowanie ETAP 3
Gorąco gratuluję wszystkim zwycięzcom!

1 komentarz :

  1. No przecież, że nie przestanę Cię odwiedzać ;) Ale widzę, szanse były prawie, że 50/50 - mimo to gratuluję zwyciężczyniom :D Chciałam brać udział w ostatnim etapie, jednak książkę już mam i wolałam dać szansę innym :D

    OdpowiedzUsuń