NOWOŚCI

piątek, 9 sierpnia 2013

GeeKolekcja #44: Biblioteczka na lipiec

Troszku ponad połowa wakacji już za nami. Tak, wiem, że Was dobijam, ale niektórzy przynajmniej mogą się nimi nacieszyć. Ja upały spędzam w pracy zdychając nad biurkiem i lepiąc się do każdego możliwego dokumentu! Jeść się nie chce, pisać się nie chce, oglądać filmów się nie chce, a o książkach już nie wspomnę. Niby wakacje, niby dużo czasu, a tu jednak zaległości. Mój detoks tygodniowy od książek zaowocował spiętrzonym stosem na półce, z czego tylko część została przeczytana.
 
 
Od dołu:
 
1. Włoska kuchnia na polskim stole, aut. Paolo Cozza - egzemplarz od Wydawnictwa Publicat
2. Mariah Mundi i szkatuła Midasa, aut. G.P. Taylor - egzemplarz od Wydawnictwa Dolnośląskiego
3. Na zawsze, aut. Alyson Noel - j.w.
4. Ukryta, aut. P.C. Cast, Kristin Cast - egzemplarz od Wydawnictwa Książnica
5. Skrawek nieba, aut. Sherryl Woods - od MIRA
6. Sekret Julii, aut. Tahereh Mafi - od Otwartego dzięki Upadłej! :*
7. Dziewczyna w stalowym gorsecie, aut. Kady Cross - od Fabryki Słów poprzez portal A-G-W.info
8.  Charlie i fabryka czekolady, aut. Roald Dahl - wyszukane na Allegro
9. Tarantula, aut. Thierry Janquet - j.w.
10. Sorry, aut. Zoran Drvenkar - upolowane na wyprzedaży w Matrasie za 9,90zł
11. Wampiry z Morganville. Księga 6, aut. Rachel Caine - j.w.
12. Wampiry z Morganville. Księga 7, aut. Rachel Caine - upolowane na wyprzedaży w Matrasie 50% taniej
13. Prezent od Tiffany'ego, aut. Melissa Hill - z wymiany na LubimyCzytać
14. Wizje, aut. Daniela Sacerdoti - j.w.

Przypominam Wam również o trwającym konkursie, w którym do wygrania cztery pierwsze pozycje na liście moich zdobyczy w tym miesiącu. Zapraszam!!!

8 komentarzy :

  1. A ja właśnie ochotę mam na czytanie, o dziwo! Stos zacny, podebrałabym "Sekret Julii", bo "Dotyk Julii" zauroczył mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Morganville i się haham ^^ A Dotyk Julii nadal przede mną, ale czeka na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny stos. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny stosik ;) Ja z Wampirów z Morganville niedawno dorwałam 5 i 6 tom za 6zł ;) Wizje też chętnie bym przygarnęła ;] Przyjemnej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe nabytki :) Podebrałabym "Ukrytą", żeby uzupełnić kolekcję :)
    przyjemnej lektury!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zbiór. Najbardziej "podobają" mi się pozycje nr 1 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nabyłam najnowszy tom przygód z Wampiry z Morganville ;)
    Pozazdrościć powieści Dziewczyna w stalowym gorsecie - chciałabym ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczynę w stalowym gorsecie bym chciała bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń