NOWOŚCI

sobota, 6 lipca 2013

GeeKolekcja #42: Biblioteczka czerwcowa

Moi drodzy,

w tym miesiącu troszku wcześniej niżeli w połowie, bo na szczęście nie mam się czym chwalić. Mój kryzys czytelniczy, co prawda, dobiega końca, ale tylko dlatego, że odkopałam się ze wszystkich egzemplarzy recenzenckich, jakie zalegały mi na półce. Tak! W końcu. Wszystko dlatego, że w zeszłym miesiącu nie latałam za wszystkim co miałabym ochotę przeczytać, a jedynie za tym, co bezwzględnie mieć muszę. Dlatego też więcej na mojej półce zagościło egzemplarzy z wymiany, niżeli nowych nabytków.
 


 
Od dołu:
 
1. Kronika ślubnych wypadków, aut. Jessica Hart - od wydawnictwa Mira w ramach promocji nowej serii kobiecej KISS
2. Kto się śmieje ostatni, aut. Trish Wylie - j.w.
3. Bling Ring, aut. Nancy Jo Sales - od Prószyński i S-ka poprzez portal A-G-W.info
4. 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca, aut. Jessica Brody - od Fabryki Słów poprzez portal A-G-W.info
5. Nigdziebądź, aut. Neil Gaiman - zakup na LC
6. Joyland, aut. Stephen King - prezent od mojego taty! <3
7. Życzenie, aut. Alexandra Bullen - wymiana na LC
8. Piosenki dla Pauli, aut. Blue Jeans - j.w.
9. Osobliwy dom Pani Peregrine, aut. Ransom Riggs - j.w.
10. Miasto zagubionych dusz, aut. Cassandra Clare - j.w.

9 komentarzy :

  1. Fajny stosik! ;) U mnie ostatnio też znalazła się Cassandra Clare :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki dla Pauli za mną chodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Joyland'' czytałem i bardzo mile wspominam. Cudny stosik. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Joyland i Bling Ring mam w planach :) Jeśli chodzi o książkę Clare to jestem w trakcie :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już chce powrotu do książek Clare! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 52 powody i Osobliwy dom Pani Peregrine mam nadzieję niedługo przeczytać. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza część Kiss podobała mi się bardzo, kolejna wcale.
    52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca - podobała mi się bardzo! :-)
    "Osobliwy dom..." mam w planach, a na kolejną część Claire nie mam siły. Książki tej autorki są dla mnie zbyt infantylne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej kusi mnie pozycja Kinga, z którym dopiero się zaprzyjaźniam. Będę czekać na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny stosik :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń