NOWOŚCI

czwartek, 13 czerwca 2013

GeeKolekcja #41: Biblioteczka na maj

Witajcie moje drogie, tudzież moi drodzy!
Standardowo z półmiesięcznym opóźnieniem przybywam do Was ze swoimi nabytkami, które zasiliły moje nowe regałki. Nie ma tego dużo - na szczęście, bo kryzys czytelniczy w pełni, ale duża część tego, to moje czytelnicze marzenia, miesiące poszukiwań, a także i kilka pomyłek. Serdecznie dziękuję Wydawnictwom i portalom, od których  książki otrzymałam, a także i osobom, które znalazły coś fajnego u mnie na półce i z chęcią oddały mi w zamian coś swojego.
 
 
Od dołu:
 
1. Pieprzyć przyjaciół, aut. Sophie Andresky - od Czarnej Owcy poprzez portal A-G-W.info
2. Słodka wolność, aut. Susan Mallery - od Miry
3. World War Z, aut. Max Brooks - od Zysk i S-ka poprzez portal IRKA
4. Pułapka na martwego, aut. Charlaine Harris - od MAGa poprzez portal A-G-W.info
5. Las zębów i rąk, aut. Carrie Ryan - z wymiany na LC
6. Ostatnia piosenka, aut. Nicholas Sparks - j.w.
7. Ostatni wilkołak, aut. Glen Duncan - j.w.
8. Delicje z Dextera, aut. Jeff Lindsay - j.w.
9. Anioł, aut. Dorotea DeSpirito - j.w.
 
A poniżej obiecywana zeszłym razem niespodzianka. Mój czytelniczy kącik. Póki co, jeszcze bez zasłon w oknie- kryzys w portfelu, no i bez fotela- zademonstruję jak dorobię się kolorowej narzutki.
 
 
No i oczywiście, Belzebub, dzielnie strzegący mojego książkowego dobytku!
 
 

9 komentarzy :

  1. Ja bym była ciekawa pierwszej książki ;) No i Las zębów i rąk tez intryguje :D
    O, GONE widzę na półce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik :D Miłej lektury.
    Zazdroszczę kącika, prezentuje się naprawdę wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki czornulec kotałkulec! :P Zbiory są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny regał na książki!!! Zazdroszczę, bo ja mam prawie wszystkie książki pochowane w pudełkach (brak miejsca w domu)
    i nie mogę się nacieszyć ich widokiem.
    Świetne pozycje, kociak przepiękny!! Miłego czytania życzę:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słynny Czytelniczy Kącik! Nareszcie :P Śliczny. No i zakochałam się w kocie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot to diabeł wcielony, dlatego Belzebub. Nie wiedziała, że mój kącik taki sławny :P

      Usuń
  6. Śliczny kotek :D Z stosiku rozpoznaję "Las Zębów i Rąk" - książka bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń