NOWOŚCI

czwartek, 11 kwietnia 2013

Małżeństwa uratowane! - wyniki konkursu z Wydawnictwem ZNAK

     Dzisiejszego pięknego dnia, udało mi się wyłonić zwycięzcę konkursu organizowanym wraz z Wydawnictwem Znak, gdzie do wygrania była książka autorstwa Alisy Bowman. Na zadanie mieliście spisać mi przepis na udane małżeństwo. Ku mojemu zaskoczeniu zgłoszeń było nie tak dużo, co pewnie spowodowane jest niezaobrączkowanym stanem większości z czytelników.
 
Wśród nadesłanych odpowiedzi wybrałam jedną, która nie tylko mnie rozbawiła swoją szczerością, ale również uznałam ją za jedną z najprawdziwszych.
 
Zwycięzcą zostaje Basia, która podesłała mi poniższe stwierdzenie:
 
"Szczęśliwe i długie małżeństwo. Agnieszko odpowiedź jest prosta: Jedna osoba musi być niema a druga głucha! ;) A gdy z wszystkim jest okey, to chyba jedynym rozwiązaniem są kompromisy. Inaczej się nie da."
 
Gratuluję! Książka zostanie wysłana przez Wydawnictwo drogą pocztową (jak tylko podeślesz mi adres).

3 komentarze :