NOWOŚCI

wtorek, 12 marca 2013

GeeKolekcja #37: Biblioteczka lutowa

    Luty nie był miesiącem zbyt wielkich rewelacji. Nie kupiłam sobie żadnej książki w ramach walentynkowego prezentu, a i mój małżonek po raz kolejny nie zauważył moich książkowych potrzeb wynikających z tej okazji. Nie mniej, książek pojawiło się całkiem sporo. Zdecydowana ich większość to oczywiście nic innego, jak lektury z wymiany. Dodatkowo pojawiła się jedna pozycja do recenzji (na szczęście), a i na aukcji Allegro udało mi się upolować coś ciekawego za nieduże pieniądze. Efekty poniżej.
 
 
Od góry:
 
1. Droga Dziewiątego, aut. Pittacus Lore - egzemplarz od G+J [recenzja]
2. Zatrute ciasteczko, aut. Alan Bradley - efekt wojny na aukcji
3. Anioł, aut. Cliff McNish - wymiana na LC
4. Nadejście aniołów mroku, aut. Kim Harrison - j.w.
5. Dusze cieni, aut. L.J. Smith - j.w.
6. Golem, aut. Edward Lee - j.w.
7. 11 cięć, praca zbiorowa - j.w.
8. Klątwa tygrysa, aut. Colleen Houck - j.w.
9. Magiczna gondola, aut. Eva Voller - j.w.
10. Metro 2033, aut. Dmitry Glukhovsky - j.w.
 

11 komentarzy :

  1. "Golem" zazdroszczę. Reszta też bardzo fajna :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Metro 2033" mam, czytałam, lubię :)
    "Golema" mam, czytałam, taks sobie ;)
    "Drogę dziewiątego" mam, nie czytałam, kiedyś sięgnę ;)
    "Magiczną gondolę" chętnie przygarnę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie "Klątwa tygrysa" ;) Piękny stosik... przyjemnej lektury!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczną gondolę i 11 cięć bym chciała kiedyś przeczytać :)Różnorodny stosik, miłego czytania ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam "Magiczną gondolę" - przyjemna lektura :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za magiczną gondolę będę się właśnie zabierać;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdobycze na wymianie. *.* Ja nie wiem, jak niektórzy to robią. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie takie trudne. Trzeba tylko dobrze poszukać na grupie, u znajomych, a ja jeszcze szukam na podstronie książki i czasem zdarza mi się, że znajduję kogoś kto ma chęć oddać książkę. Czasem zdarzają się cuda i ktoś znajduje u mnie coś na wymianę :D

      Usuń
  8. pozycja 1 też za mną :) ciekawe książki, ale nie po wszystkie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczna Gondola to dobra książka :D
    A Dusze Cieni dla mnie świetne (czytałam kilka lat temu).
    Metro 2033 - leży i czeka...

    Zazdroszczę stosu!

    OdpowiedzUsuń