NOWOŚCI

piątek, 7 grudnia 2012

Wyniki konkursu "Operacja Argo"

Kochani moi,

jako, że tym razem jestem w domu o normalnej porze, to i o czasie, a nawet i przed czasem mogę Wam podać wyniki konkursu organizowanego wraz z Warner Bros. oraz Prószyński i S-ka.

Po 1. musicie poznać poprawną odpowiedź, choć jak się okazało prawie wszyscy znali nazwę fikcyjnej wytwórni utworzonej specjalnie na potrzeby operacji "Argo". Oczywiście, było to Studio Six.

Po 2. poniżej możecie zapoznać się z moim zawiłym sposobem losowania zwycięzcy, bowiem nie miałam nastroju na zabawę manualną. Focisze wszystko Wam zdradzą! (jak ktoś nie dowidzi, to klikamy na zdjęcie w celu jego powiększenia)


Argo goes to...:

arisot@
annasamin@

Gratuluję zwycięzcom, a wszystkim biorącym udział serdecznie dziękuję! 

Żałuję, że nie mogę obdarować Was wszystkich. Obserwujcie mnie jednak, może wkrótce pojawią się nowe konkursy!

3 komentarze :

  1. oooooooo ja to nigdy nic nie wygram u ciebie kicha u klapsrki kicha heheeh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, tak skomplikowany sposób losowania, że w ogóle nic z niego nie kumam:) Może dlatego, że jestem blondynką heh:)
    Gratuluję zwycięzcom i Tobie Aga, ciekawego konkursu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno rozumiesz :D Każdy otrzymywał numer, dokładnie taki w jakiej kolejności przesłał zgłoszenie. Następnie zinwigilowałam sieć w poszukiwaniu czegoś do losowania i niestety trafiłam tylko na taką oto stronę. Wpisałam najmniejszy numer i największy, a potem strona wybrała mi 2 numery. Te dwa numery należały do konkretnych dwóch osób i tak oto zdobyłam zwycięzców! :D Ha!

      Usuń