NOWOŚCI

czwartek, 4 października 2012

GeeKolekcja #28: Filmowy stos wrześniowy 2012

Wrzesień był bardzo obfity w najrozmaitsze doznania filmowe. Na szczęście poza kryzysem kinowym udało mi się nadrobić kilka filmów, które otrzymałam do recenzji od firmy Galapagos. Większość recenzji już pojawiła się na blogu. 

W najbliższym czasie pojawi się tutaj konkurs, który zostanie zorganizowany wraz z dystrybutorem BestFilm.

Ale to później, a póki co prezentuję mój, nieskromny, stosik.


Od dołu:

1. Zbyt wielcy by upaść, reż. Curtis Hanson [recenzja]
2. Żona astronauty, reż. Rand Ravich [recenzja]
3. Szczęściarz, reż. Scott Hicks [recenzja]
4. Blade. Wieczny łowca, aut. Stephen Norrington [recenzja]
5. Pamiętniki wampirów (sezon 2), reż. Marcos Siega

5 komentarzy :

  1. Obfity stos, lubię jak je publikujesz. Tylko jeden tytuł nam się pokrywa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Obejrzałabym Szczęściarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego stosu tylko Pamiętniki oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, tak się zastanawiam, zastanawiam i dochodzę do wniosku, że musisz mieć niezłą kolekcję filmową jak co najmniej 4 filmy w miesiącu zyskujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporą, już się nie mam gdzie mieścić z tym, ale i tak książek mam więcej hehe :D

      Usuń