NOWOŚCI

czwartek, 4 października 2012

GeeKolekcja #27: Stos na wrzesień 2012

Kiedy zaczął się wrzesień nie sądziłam, że tak szybko będę musiała powrócić do obowiązków. Przez wakacje w ogóle nie odpoczęłam- ot co. Chodź dla mnie, tak naprawdę, rok zaczął się od października, kiedy to podjęłam pracę. W końcu!

We wrześniu nie udało mi się zbyt wiele nadrobić, skupiłam się w większości na egzemplarzach recenzenckich, które z pierwszego stosu przeczytałam już wszystkie. Aktualnie przerabiam stos trzeci, gdzie są książki od portali, w tym od IRKA. Natomiast środkowy stos to nabytki... z wymiany! Na razie muszę z tym przystopować, ale udało mi się zebrać naprawdę fascynującą kolekcję- większość pozycji to te, których naprawdę pragnęłam. 

Poza tym, wkrótce pojawi się konkurs, w którym będzie do wygrania książka omyłkowo do mnie wysłana przez jedno z Wydawnictw. Ale to jak się w pracy trochę ogarnę.

We wrześniu spotkał mnie jeszcze jeden zaszczyt, gdyż udało mi się nawiązać współpracę z Grupą Wydawniczą Publicat, z czego szalenie się cieszę i bardzo gorąco dziękuję za tę  możliwość. 

Pozostaje mi już tylko zaprezentować książki, które teraz obciążają moje liche półki.



Od góry:

1. Burza, aut. Julie Cross - od Wydawnictwa Bukowy Las, zrecenzowane dla Upadli.pl [recenzja]
2. Zaginiona kartoteka. Numer Dziewięć, aut. Pittacus Lore - od Wydawnictwa G+J [recenzja]
3. Przeznaczona, aut. P.C. Cast, Kristin Cast - od Wydawnictwa Książnica [recenzja]
4. Dom czarów, aut. James Herbert - j.w. [recenzja]
5. Domowe wypieki. Ciasta i ciasteczka, aut. Ewa Aszkiewicz - od Wydawnictwa Publicat [recenzja]
6. Zanim nadejdzie ciemność, aut. Susan Wiggs - od Wydawnictwa Mira [recenzja]
7. Wybranka bogów. Część 1, aut. P.C. Cast - j.w. [recenzja]
8. Wybranka bogów. Część 2, aut. P.C. Cast - j.w. [recenzja]



Od dołu:

9. Marzenia i koszmary. Tom 1, aut. Stephen King - wymiana na LC
10 . Marzenia i koszmary. Tom 2, aut. Stephen King - j.w.
11. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona i inne opowiadania, aut. F. Scott Fitzgerald - j.w.
12. Ciepłe ciała, aut. Isaac Marion - zakup własny
13. Jutro, aut. John Marsden - wymiana z Sophie
14. Dotyk Julii, aut. Tahereh Mafi - wymiana na LC
15. BZRK, aut. Michael Grant - j.w.
16. Córka żywiołu, aut. Leigh Fallon - j.w.
17. Królestwo czarnego łabędzia, aut. Lee Carroll - j.w.
18. Piękne istoty, aut. Garcia Stohl - j.w.


Od dołu:

19. Leksykon filmowego horroru (wraz z płytą z "Hellraiserem"), aut. Bartłomiej Paszylk - "nagroda" w rozdawajce na Upadli.pl
20. Player One, aut. Ernest Cline - prezent od IRKA
21. Mroczne cienie. Narodziny Angelique, aut. Para Parker - j.w.
22. Nowa Ziemia, aut. Julianna Baggott (audiobook) - j.w.
23. [Geim], aut. Anders De La Motte - od Wydawnictwa Czarna Owca, recenzowane dla IRKA
24. Prawdziwe morderstwa, aut. Charlaine Harris - od Wydawnictwa Replika, recenzowane dla IRKA
25. Niebezpieczna rozgrywka, aut. Keri Arthur - od Instytutu Wydawniczego Erica, recenzowane dla IRKA

13 komentarzy :

  1. cudne stosiki :)
    uwielbiam oglądać u kogoś zdobycze książkowe, bo zawsze mogę zauważyć coś ciekawego dla siebie :)
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam! Smacznego życzę Agusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pracy i podziwiam stosik. Piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś kobieto, czytania do samego grudnia :) Udanej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałam tylko ,,Dotyk Julii". Gratuluję stosików, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie takze Burza czeka na przeczytania :) Milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, będziesz miała co czytać! :-)
    Chętnie zabrałabym Ci "Dotyk Julii". "Zanim nadejdzie ciemność" oraz "Prawdziwe morderstwa" mam na swojej półce i niebawem wezmę się za czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne stosiki! Wiele z tych pozycji bym do siebie przygarnęła! Naprawdę zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się czaję na Niebezpieczną rozgrywkę :D Powiem Ci, że same perełki nabyłaś :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne książki. *.* Ja od dawna poluję na Burzę! <3 Pilnuj lepiej biblioteczki... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękności ja tu widzę:)
    miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stosiki! Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń