NOWOŚCI

poniedziałek, 3 września 2012

GeeKolekcja #26: Stos na sierpień 2012

    W wakacje trochę się obijałam, ale, żeby nie było czytałam całkiem sporo. Na szczęście zawalono mnie mniejszą liczbą egzemplarzy recenzenckich, a jeżeli już to niemalże tylko to co sama chciałam przeczytać. Skupiłam się bardziej na lekturach z mojego własnego zbioru i tak w końcu przeczytałam "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" (!). Nie zrobiłam żadnych zakupów, bo było wiele okazji do świętowania więc trzeba było przyoszczędzić. Nie mniej, odkryłam uroki wymiany czytelniczej i tak prezentuje również pierwszą lekturą zdobytą w ten sposób.

Od dołu:
1. Reckless. Kamienne ciało, aut. Cornelia Funke - od Wydawnictwa Egmont poprzez Agencję O-Gate [recenzja]
2. Smak hiszpańskich pomarańczy, aut. Kim Lawrence, Kathryn Ross, Chantelle Shaw - od Wydawnictwa Mira [recenzja]
3. Silna i kobieca. Jak wzmocnić swój magnetyzm, aut. Rachael Jayne Groover - od Studio Astropsychologii [recenzja]
4. Karty klasyczne- wróżenie, aut. Grażyna Tutak - j.w. [recenzja]
5. Przywrócona, aut. Amanda Hocking - od Wydawnictwa Amber przez portal IRKA
6. Eve, aut. Anna Carey - j.w.
7. Wędrówka przez sen, aut. Josephine Angelini - j.w.
8. Ostatnie fado, aut. Iwona Słabuszewska-Krauze - z wymiany na LubimyCzytać

7 komentarzy :

  1. Ładny stosik ;) Ja dzisiaj właśnie otrzymałam paczuszkę z m.in. Wędrówką przez sen ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zazdroszczę "Eve", będę czekać na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna trylogia Larssona leży na mojej półce i łaskawie czeka aż po nią sięgnę. Muszę w końcu zabrać się za nią, bo wstyd, że nie znam jej jeszcze.
    Czytałam "Smak hiszpańskich pomarańczy" - lektura lekka i idealna na letnio-jesienne wieczory. ;-)
    Interesujące wydaje się także "Ostatni fado". :)
    Wymiany są świetne! Sama wymieniam się na fincie oraz portalu Lubimy Czytać i polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszelkie tytuły o istotach paranormalnych z chęcią porwałabym do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy stosik :) Życzę miłej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wędrówka przez sen - wyglada ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń