NOWOŚCI

czwartek, 9 sierpnia 2012

GeeKolekcja #24: Stos na lipiec 2012

    Większość z lipca wygrzebywałam się z tego książkowego ataku, który spłynął na mnie w czerwcu. Z tego też powodu zbytnio nie zabiegałam o egzemplarze recenzenckie. W lipcu poskąpiłam również pieniędzy na zakup nowych książek wzbogacających moją bibliotekę, a szkoda, bo wyprzedaży była cała masa. Dostałam również prezent od IRKA, który troszkę ważył, a przy okazji bardzo mnie ucieszył. Dodatkowo udało mi się wygrać w konkursie u Buffy. Pragnę bardzo serdecznie podziękować wszystkim za te poniższe dwa stosiki.


Standardowo, na początku prezentuję zdobycze recenzenckie, które tym razem zdominowane zostały przez Studio Astropsychologii, które przesłało mi cztery ciekawe lektury- wszystkie już zostały przeze mnie zrecenzowane. 

Od dołu:

1. Czytanie z dłoni dla początkujących, aut. Richard Webster [recenzja]
2. Potęga Twoich emocji, aut. Esther i Jerry Hicks [recenzja]
3. Wampiry wśród nas. Ukryta prawda, aut. Konstantinos [recenzja]
4. Dar od aniołów. Karty myśli życiowej, aut. Doreen Virtue [recenzja]

Kolejny stos to przede wszystkim prezenty od portalu IRKA, zakupy, a także nagroda z konkursu. 


Od dołu:

5. Coś na progu nr 2 - wygrana w konkursie u Buffy [Horror-Buffy1977]
6. Santa Olivia, aut. Jacgueline Carey - prezent od IRKI
7. Zakochana w mroku, aut. Franny Billingsley - j.w.
8. Bollywood dla początkujących, aut. Krzysztof Lipka-Chudnik - zakup za 5zł na wyprzedaży u Prószyńskiego
9. Dzieci Cienie: Wśród zdradzonych. Wśród Notabli, aut. Margaret Patterson Haddix - zakup za 16zł na wyprzedaży w Weltbild

15 komentarzy :

  1. Ojjj najbardziej przypadła mi do gustu "Santa Olivia" na którą poluję od dawien dawna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka Haddix chodzi za mną od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę znaleźć żadnej dogodnej promocji. Czekam na reckę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci Cienie, książka "Wampiry wśród nas"? Oja, zazdroszczę! Udanych "łupów" w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci przyjemnej lektury książek, które jeszcze czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pozycje, najbardziej interesują mnie Dzieci cienie, czekam na Twoją recenzję :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik, czekam na recenzje i miłego czytania oczywiście Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny stos! Udanej lektury tych, których jeszcze nie zdążyłaś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny stosik, jestem ciekawa jak spodobają Ci się dzieci cienie ^^ Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się fantastycznie :) miłego czytania, będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chętnie zapoznałabym się z " potegą emocji", zakochaną w mroku", i "wśród zdradzonych. [...]"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak odwiedzisz mnie znów, to dostaniesz Potęgę emocji ;-)

      Usuń
  11. Tak udało Ci się z konkursem:) Chyba jesteś "w czepku urodzona". Życzę miłej lektury, nie tylko "Cosia", ale również pozostałych pozycji, które udało Ci się zdobyć:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. a tam w "czepku". raz udało mi się coś wygrać ;P
    ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę przyjemnej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne książki! Bardzo chciałabym pochwycić "Wampiry wśród nas" oraz "Zakochaną w mroku", dzieci cienie polecam i bardzo bym chciała przeczytać Twoją recenzję "Santa Olivia", ja tę książkę pokochałam :D

    OdpowiedzUsuń