NOWOŚCI

sobota, 7 lipca 2012

GeeKolekcja #23: Książkowy czerwiec 2012

Czerwiec to początki wyprzedażowych szaleństw. Okazuje się, że nie tylko w drogeriach, czy butikach, ale i w księgarniach. Ten czas nie sprzyja więc naszemu portfelowi, a przynajmniej nie mojemu i nie w czerwcu. Obok niektórych książek ciężko mi było przejść obojętnie, bo wiedziałam, że bardzo chcę je przeczytać, a kupić po okazyjnej cenie to graniczyło z cudem. Zaskakujące jest to, że i tak recenzenckie dominują w moich zdobyczach, ale zakupowe szaleństwa i prezenty prawie dorównują wysokością :) Egzemplarze dostałam w dużej mierze od portal A-G-W, a także od Sensusa, który postanowił mnie obdarować. 
Problem jest jednak taki, że nie mam gdzie tego składować. Muszę więc uśmiechnąć się do męża w sprawie instalacji półek, ewentualnie zrobić czystki...

Powyżej wszystkie książki, które udało mi się zdobyć. Naliczyłam ich aż 28! A poniżej osobno każdy ze stosów. Najpierw egzemplarze recenzenckie, a później zakupy i prezenty.



Od dołu:

1. Niewidzialna, aut. Sophie Jordan - dla IRKI od Bukowego Lasu [przeczytane, recenzja wkrótce]
2. Zły anioł, aut. Kenneth B. Andersen - dla A-G-W od Jaguara [przeczytane, recenzja wkrótce]
3. Gone. Faza 4- Plaga, aut. Michael Grant - j.w.
4. Kodeks bracholi, aut. Barney Stinson - dla A-G-W od SQN [przeczytane, recenzja wkrótce]
5. Jest legendą, praca zbiorowa - j.w. [do przeczytania]
6. W sieci, aut. Gemma Malley - od Wilgi [w trakcie czytania]
7. Cień anioła, aut. Iwona Czarkowska - j.w. [recenzja]
8. Mechaniczny książę, aut. Cassandra Clare - dla A-G-W od MAGa [przeczytane, recenzja wkrótce]
9. Smutna historia braci Grossbart, aut. Jesse Bullington - j.w. [do przeczytania]
10. Tamtego lata, aut. Susan Stephens, Jane Porter, Maggie Cox - od Miry [recenzja]
11. Dziennik diety, praca zbiorowa - od Sensusa [przeczytane, recenzja wkrótce]
12. Ego-rcyzmy, aut. Mateusz Grzesiak - j.w. [do przeczytania]
13. Pamięć genialna, aut. Dominic O'Brien - j.w.
14. Myśl zdrowo, aut. Alicja Grzesiak - j.w.
15. Bieganie metodą Gallowaya, aut. Jeff Galloway - j.w.


 Od dołu:

16. Zapomniane, aut. Cat Patrick - prezent na Dzień Dziecka
17. Tajemny krąg. Księga 1, aut. L.J. Smith
18. Przykry początek (Seria Niefortunnych Zdarzeń), aut. Lemony Snicket - upolowane na Allegro
19. Ogromne okno (SNZ), aut. Lemony Snicket 
20. Gabinet gadów (SNZ), aut. Lemony Snicket - z Allegro
21. Delirium, aut. Lauren Oliver - z wymiany
22. Z ciemnością jej do twarzy, aut. Kelly Keaton - z promocji księgarni Znak "Bestsellery za 9,90zł"
23. Zapach spalonych kwiatów, aut. Melissa de la Cruz - j.w.
24. Pożeracz snów, aut. Bettina Belitz - j.w.
25. Kłamczuchy (Pretty Little Liars), aut. Sara Shepard - z promocji Moondrive za 50%
26. Bez skazy (PLL), aut. Sara Shepard - j.w.
27. W oczekiwaniu na dziecko, aut. Heidi Murkoff - prezent od O-Gate w ramach promocji filmu "Jak urodzić i nie zwariować"
28. Mistrz, aut. Andy Andrews - prezent od Otwartego za zapisanie do newslettera

Za wszystkie egzemplarze i prezenty bardzo serdecznie dziękuję!

17 komentarzy :

  1. Oj podkradłabym Ci większość pozycji. :3 Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj odwiedziłem księgarnię i tyle było książek, które bardzo chcę, że w końcu kupiłem tylko jedną - "Cień wiatru" Zafona. Ale czeka jeszcze wiele :)
    Zapraszam na nowy post u mnie: http://zaczytany-blog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle, całkiem nieźle ;). Ja ostatnio zaszalałam Weltbildzie, teraz już moje książki przeniosły się na podłogę w salonie :). Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! piękne stosika. Wiesz że zazdraszczam?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, przepraszam, że zaśmiecam. Jeżeli to cię denerwuje to usuń ten komentarz. Chciałem tylko zapytać (może to głupie pytanie). Jak to zrobiłaś, że dostajesz egzemplarze recenzenckie książek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż... przede wszystkim prowadziłam bloga dłużej niż Ty, bo prawie rok i miałam około setki recenzji.

      Usuń
    2. rozumiem, tego się domyśliłem, wiem, że po 6 recenzjach nie ma mowy o czymś takim :)

      Usuń
  6. trochę tego się nazbierało widzę :)
    nie dziwię się, że brakuje Ci powoli miejsca - każdy mol książkowy z czasem staje przed sytuacją, że nie ma się już gdzie upchnąć ;]
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały stos! W sumie to wszystkie pozycje bym Ci podkradła i z chęcią przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik:)
    miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki stosik , aż cię serce cieszy <3
    http://books-for-imagination.blogspot.com/ zapraszam do mnie oraz oczywiście obserwuje . ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stosisko :) Ja sama również mam problem z miejscem na przybywające książki :D Na szczęście w planach jest remont i rozbudowa półek biblioteczki :D

    Życzę przyjemnej i ciekawej lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och wow wspaniałości! Ja jak to ja mało co stąd czytałam, ale polecam "Pożeracza snów", mimo iż początkowo (a raczej nawet gdzieś tak do połowy) jest lekko nudny. Mnie koniec zachwycił i aż płakać mi się chce na myśl, że wydawnictwo Znak nie przewiduje wydania kolejnych tomów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty? serio nie mają zamiaru? przerąbane... :(

      Usuń