NOWOŚCI

sobota, 21 kwietnia 2012

Wyniki konkursu urodzinowego Agniechy

Witajcie moi drodzy!

W końcu nadeszła ta wiekopomna chwila, czyli rozwiązanie pierwszego (i wszystko wskazuje, że nie ostatniego) konkursu przez Agniechę. Jako, że moje problemy z techniką są powszechnie znane, standardowo wszelkie programy losujące nie chciały ze mną współpracować. Wobec tego musiałam tchnąć trochę życia w moje losowanie. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, bowiem wyczerpały mi się akumulatorki w aparacie wobec czego musiałam skorzystać z pomocy telefonu. No, ale najważniejsze- mamy zwycięzców w konkursie!




15 osób zgłosiło się do konkursu, z czego zdecydowana większość odpowiedziała poprawnie na pytanie. Jakie były odpowiedzi?

W tym roku skończyłam 26 lat.
Mój blog filmowy skończył lat 8.
Natomiast książkowy zaliczył dopiero pierwszy rok.

Poniżej przebieg losowania.

Niezbędnik, czyli karteluszki, cienkopisy i maszyna losująca w postaci torebki po żelkach Candy King.
Losy do zestawu nr 1- Paranormalne
Maszyna losująca w ruchu...
... 1 zestaw trafia do...
... Bellatriks!
Losy do zestawu nr 2 - Koniec świata.

Nagroda trafia do... Wiedźmy!
Losy do zestawu nr 3 - Poradniki
Nagroda trafia do... Scarlett!

Losy do nagrody pocieszenia dla tych co nie wygrali i dla tych, którym pomimo starań nie udało się odpowiedzieć dobrze na pytania.
Nagrodę otrzymuje... Ciasteczkowy potwór!
Wszystkim serdecznie gratuluję! Mam nadzieję, że te dziewczyny, które nie wygrały będą miały więcej szczęścia w przyszłym konkursie, nowy konkurs już w maju. A tymczasem poprosiłabym Bellatriks, Wiedźmę, Scarlett i Ciasteczkowego potwora o kontakt mailowy (agnieszka.i.grabiec@gmail.com). Nagrody powinnam wysłać pocztą po niedzieli.





9 komentarzy :

  1. gratuluję serdecznie osobom, którym się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz coś wygrałam. Nie licząc wygranej z zdrapki (która nawiasem mówiąc, została wydana na książkę :D)
    Dziękuję za fajny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom wygranej! Mi się niestety nie udało, ale może w maju? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, niezmiernie dziękuje! Już wysyłam email i raz jeszcze bardzo dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń