NOWOŚCI

środa, 4 kwietnia 2012

GeeKolekcja #17: Książkowy stos marzec 2012

    W ciągu ostatniego miesiąca bardzo wiele wydarzyło się w życiu tego bloga. Podjęłam współpracę z kilkoma wydawcami, przede wszystkim z Wilgą, G+J oraz Mirą. Na skutek tych kontaktów przybyło mi trochę książek i w zasadzie wszystkie już zrecenzowałam, choć większość tekstów czeka na publikację. Poniżej prezentuję egzemplarze recenzenckie, które otrzymałam zarówno od wspomnianych Firm, jak i portali: Anime-Games-World oraz IRKA. Od części z nich dostałam także prezenty, które zaprezentowane zostały w drugim stosie. Tam też znajdą się książki, które sama sobie nabyłam w celu uzupełnienia moich kolekcji :)

A jutro... konkurs urodzinowy, który będzie trwał do końca miesiąca. 



Od dołu lewej strony:

1. Potwór w Twojej głowie, aut. Olga Rzycka - od Wydawnictwa Sensus dla portalu IRKA
2. Mapy myśli, aut. Marcin Matuszkiewicz, Radosław Lasko - j.w.
3. Głodne emocje, aut. Anna Sasin - j.w.
4. Wszyscy kłamią, aut. Jarosław Świątek - od GWP dla portalu IRKA


5. Martwy i nieobecny, aut. Charlaine Harris - od Wydawnictwa MAG dla portalu A-G-W
6. Pełnia księżyca, aut. Jim Butcher - j.w.

7. Dwanaście, aut. William Gladstone - od Wydawnictwa G+J
8. Mroczny welon, aut. Linda Howard - j.w.
9. Zjawiska paranormalne, praca zbiorowa - j.w.
10. Moc sześciorga, aut. Pittacus Lore - j.w.
11. Dotknąć prawdy, aut. Antoinette van Heughten - od Wydawnictwa Mira
12. Tunele. Spirala, aut. Roderick Gordon, Brian Williams - od Wydawnictwa Wilga
13. Ludzkie ciało, aut. Miranda Smith - j.w.
14. Kosmos, aut. Carole Stott - j.w.


Od dołu:

15. Spalona, aut. P.C. Cast, Kristin Cast - zakup własny do kolekcji Domu Nocy
16. Przebudzona, aut. P.C. Cast, Kristin Cast - j.w.
17. Miasto upadłych aniołów, aut. Cassandra Clare - zakup własny do kolekcji Darów Aniołów
18. Pułapka na milionera, aut. Lynne Graham - prezent od Wydawnictwa Mira
19. Wariant, aut. Robinson Wells - prezent od portalu IRKA

4 komentarze :

  1. Pięknie prezentuje się stosik i gratuluję nowych współpracy :) Pittacus Lore czytałam część pierwszą książki, którą masz w stosiku i byłam na filmie. Chyba film bardziej został mi w tym wypadku w pamięci. "Miasto Upadłych" to miłe spotkanie z lubianymi bohaterami, ale wyżej oceniam prequel do tej serii. Choć muszę przyznać, że i tutaj pojawiają się nowe i ciekawe postacie. "Wariant" mnie troszeczkę rozczarował, ale czekam na twoją opinię i na inne recenzje także. Ach, jutro konkurs :) Zajrzę na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe stosiki. Gratuluje nowych współpracy. Oczywiście żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam i czekam na recenzje. Z Domu nocy jak na razie przeczytane mam trzy pierwsze tomy. Z darów anioła też. Z tuneli tylko dwa pierwsze. Jajku jak ja nie mam czasu, by to nadrobić. Moc sześciorga cierpliwie na mnie czeka. Kilka dni temu skończyłam Jestem numerem cztery i już nie mogę się doczekać, aż się zabiorę za drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski stosik, zazdroszczę Spalonej i ogólnie całej serii dom nocy. Muszę się z nią zapoznać. Gratuluję nawiązania współpracy z wydawnictwami.;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Miasto upadłych aniołów" i "Wariant", a obie bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń