NOWOŚCI

sobota, 5 listopada 2011

GeeKolekcja #8: Książkowy stos październik 2011

W tym miesiącu moje zakupy ograniczyły się w dużej mierze do filmów, ale i książek też trochę wpadło w moje ręce. Wszystkie egzemplarze od Wydawnictwo otrzymałam do recenzji za pośrednictwem Sztukater.pl. Jedyną książkową rzeczą, którą sobie zakupiłam jest kalendarz na 2012 roku, a że nie lubię zwykłych kalendarzy, ten jest zdecydowanie niezwykły.
Od góry:

1. Michael Grant "Gone. Znikęli. Faza 2- Głód" - od Wydawnictwa Jaguar
2. Michael Grant "Gone. Znikęli. Faza 3- Kłamstwa" - od Wydawnictwa Jaguar
3. Kenneth B. Andersen "Kostka Śmierci" - od Wydawnictwa Jaguar
4. P.C. Cast, Kristin Cast "Osaczona" - od Wydawnictwa Książnica
5. P.C. Cast, Kristin Cast "Kuszona" - od Wydawnictwa Książnica
6. Ian Jackman "Dr House. Oficjalny przewodnik po serialu" - od Wydawnictwa Rebis



7. Charlaine Harris "Dotyk martwych" - od Wydawnictwa MAG i Nowa Proza
8. Jolanta Szulkowska "Uwięzione dzieciństwo" - od Wydawnictwa eSPe
9. Enzo Fontana "Jestem klonem!" - od Wydawnictwa eSPe
10. Alberto Laggia, Maria Pia Gardini "Byłem scjentologiem" - od Wydawnictwa eSPe

11. Simon Tofield "Kot Simona na każdy dzień 2012" - zakup własny

3 komentarze :

  1. Widzę, że ostatnio wiele osób szaleje za Simonem.
    I przypomniałaś mi, że nie mam jeszcze tego najnowszego House'a

    OdpowiedzUsuń
  2. tak? szaleją? ja nawet nie znam :P Wybierałam pomiędzy kalendarzem z Simonem, z Mikołajkiem i Paolo Coelho. Wybrałam Simona, bo Coelho miałam w tamtym roku, no i kolor mnie fascynuje :D:D:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dr House. Oficjalny przewodnik po serialu baaaaaaaardzo chętnie bym przejrzała ;)

    OdpowiedzUsuń