NOWOŚCI

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

GeeKolekcja #4: Lipiec 2011

Zasypali mnie książkami. Tyle ich miałam do czytania, że nawet nie mogłam kupić sobie czegoś z serii "Zakup co najmniej jednej książki w miesiącu". Dlatego też poniżej prezentuje moje, bardziej, bądź mniej trafione egzemplarze recenzenckie. 

Od dołu:

1. Dorota Gellner "Duszki, stworki i potworki" - od Wydawnictwa Wilga
2. Małgorzata Ciszewska, Katarzyna Dąbrowska "Elementarz" - od Wydawnictwa Wilga
3. Jan Brzechwa "Wiersze i wierszyki dla najmłodszych" - od Wydawnictwa Wilga
4. Julian Tuwim "Wiersze i wierszyki dla najmłodszych" - od Wydawnictwa Wilga
5. Izabela Dagórska "Pamięć krwi" - od Wydawnictwa Zysk i S-ka
6. Keri Arthur "Całując grzech" - od Wydawnictwa Erica
Od dołu:

7. Krystyna Konaszewska-Rymarkiewicz "Astrologia finansowa" - od Studia Astropsychologii
8. David Pond "Czakry dla początkujących" - od Studia Astropsychologii
9. Kavin Laye "Pozytywne picie" - od Studia Astropsychologii
10. Doreen Virtue "101 Archaniołów" - od Studia Astropyschologii
11. Michael Grant "Gone. Zniknęli. Faza 1- Niepokój" - od Wydawnictwa Jaguar
12. Kenneth B. Andersen "Uczeń Diabła" - od Wydawnictwa Jaguar
13. Werner Michl "Pedagogika przeżyć" - od Wydawnictwa WAM
14. Agnieszka Kosecka "Przyjaciele Jezusa" - od Wydawnictwa WAM
15. Paweł Beręsewicz "Pan Mamutko i zwierzęta" - od Wydawnictwa Skrzat
16. Ewa Ostrowska "Dwie niesamowite bajki i nie bajki Mamy" - od Wydawnictwa Skrzat
17. Paweł Beręsewicz "Ciumkowe historie w tym jedna smutna" - od Wydawnictwa Skrzat
18. Paweł Beręsewicz "Wielka Wyprawa Ciumków" - od Wydawnictwa Skrzat

Wszystkie egzemplarze recenzenckie otrzymałam za pośrednictwem mojego ukochanego Sztukatera.

5 komentarzy :

  1. O kurde, jaka różnorodność ;) Czyżbyś już szykowała lektury na niedalekie założenie rodziny? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie :) już szykuję lektury dla moich przyszłych pociech :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zbiór, jest tu kilka pozycji na które mam wielka ochotę :-). Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny stos!*.*
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń