NOWOŚCI

środa, 15 czerwca 2011

GeeKolekcja #2: Maj 2011

Na początek prezentuje książki, które udało mi się zdobyć w maju. Są to przede wszystkim egzemplarze recenzenckie, ale też i moje nabytki i nagrody otrzymane.


 
Od lewej: 

1. Charlaine Harris "Wszyscy martwi razem"
2. Julie Kagawa "Żelazny król" - wygrana w konkursie zorganizowanym przez paranormalbooks.pl
3. Haley Tanner "Vaclav i Lena" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa W.A.B.
4. Amelie Nothomb "Podróż zimowa" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Muza S.A.
5. Patricia Wood "Loteria" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Promic
6. Carolyn Jess-Cooke "Zawsze przy mnie stój" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Otwarte
7. Sophie Jordan "Ognista" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Bukowy Las
8. Dorota Wieczorek "Dotyk mroku" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Zielona Sowa
9. Maggie Stiefvater "Drżenie" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Wilga


Za egzemplarze recenzenckie dziękuję Wydawnictwom, a także mojemu ukochanemu Sztukaterowi.




Drugi stosik to książki z bibliotek, które przedłużyłam w maju na czerwiec. Mam nadzieję, że wyrobię się z czytaniem.
Od góry:

1. Darren Shan "Asystent wampira"
2. Darren Shan "Tunele krwi"
3. P.C.Cast, Kristin Cast "Wybrana"
4. Michael White "Ekwinokcjum"
5. Carlos Ruiz Zafon "Ksiażę Mgły"



Prześlij komentarz