NOWOŚCI

poniedziałek, 2 maja 2011

GeeKolekcja #1: Kwiecień 2011

Na pierwszy ogień idzie pierwsza część książek, które udało mi się zdobyć do swojej biblioteczki. Są to przede wszystkim prezenty urodzinowe, a także książki, które kupiłam sobie za kasę z urodzin. 
Od dołu:
1. Becca Fitzpatrick "Crescendo" 
2. Charlaine Harris "Definitywnie martwy"
3. Stephen King "Pod kopułą" - od rodziców
4. Rachel Caine "Wampiry z Morganville. Księga 3"
5. Rachel Caine "Wampiry z Morganville. Księga 4"
6. Bale, Wakacje, Randki z piekła- Box


Drugi stosik zdobytych książek to przede wszystkim egzemplarze recenzenckie i nagrody otrzymane od mojego kochanego Sztukatera, za co bardzo dziękuję!


Od dołu:
1. Larry Winget "Jesteś bez grosza na własne życzenie" - nagroda w konkursie
2. Keri Arthur "Wschodzący księżyc" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Erica
3. Kardynał Angelo Comastri "Jan Paweł II w sercu świata" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Esprit
4. Gemma Malley "Deklaracja" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Wilga
5. Anonim "Księga bez tytułu" - na życzenie urodzinowe od mojej kochanej przyjaciółki Ewci
6. Colin Dexter "Sekret aneksu nr 3"
7. Diana Palmer "Ślubne marzenia" - egzemplarz recenzencki od Księgarni Matras

Trzeci mój stosik to pozycje książkowe wypożyczone z biblioteki miejskiej i jej filii, które czekają w maju, abym je w końcu przeczytała!
Od dołu:
1. Darren Shan "Tunele krwi"
2. Darren Shan "Asystent wampira"
3. Richelle Mead "Melancholia sukuba"
4. P.C. Cast, Kristin Cast "Wybrana"
5. Joe Hill "Pudełko w kształcie serca"
6. Cynthia Leitich Smith "Wieczni wygnańcy"
7. Lili St. Crow "Zdrada"
8. John Ajvide Lindqvist "Ludzka przystań"
9. Carlos Ruiz Zafon "Książę mgły"
10. Michael White "Ekwinokcjum"
11. Alyson Noel "Błękitna godzina"
12. Dan Brown "Zaginiony symbol"

1 komentarz :

  1. Kiedy Ty to wszystko przeczytasz??!! Najbardziej podoba mi się pierwszy stosik :) Szczególnie ta cegła Kinga mnie intryguje :)
    Miłej lektury. I czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń