NOWOŚCI

piątek, 21 września 2007

280. Wzgórza mają oczy 2, reż. Martin Weisz

 Oryginalny tytuł: The Hills Have Eyes 2
Seria: Wzgórza mają oczy #2
Reżyseria: Martin Weisz
Scenariusz: Wes Craven, Jonathan Craven
Zdjęcia: Sam McCurdy
Muzyka: Trevor Morris
Kraj: USA
Gatunek: Horror
Premiera światowa: 16 marca 2007
Premiera polska: 18 maja 2007
Obsada: Daniella Alonso, Jessica Stroup, Michael McMillian, Lee Thompson Young, Jacob Vargas, Flex Alexander, Reshad Strik, Ben Crowley, Eric Edelstein 


Historia:
    Oddział Gwardii Narodowej przybywa do Sektora 16, aby zawieźć więcej sprzętu pracującym tam naukowcom. Gdy jednak docierają na miejsce obóz jest opuszczony. Postanawiają zbadać więc wzgórza, gdyż zauważyli, że ktoś daje sygnały. W czasie wędrówki odkrywają kilka ciało. Zauważają również, że ktoś kryje się za skałami, obawiają się, że nie przetrwają.
Plusy:
-    napięcie. Przyznam, że myślałam, że nie będę go odczuwała w tym filmie, ale jednak się pomyliłam. Nie lubię filmów o mutantach i to dodatkowo spotęgowało owe uczucie, ale również była zasługa bohaterów. Chwile napięcia towarzyszyły nam w wielu sytuacjach, jak na przykład Napoleon w toi toi, albo gdy wojskowi już zeszli do tych szybów.
-    dobra postać. Zaskoczona byłam, że w filmie pojawiła się dobra osoba po stronie tych złych. Nie wiem skąd się to bierze no, ale ok. Pomógł Napoleonowi i Amber uniknąć śmierci, a potem prowadził ich i współtowarzyszy wzdłuż szybów.
-    obrzydliwości. Tak film był zdecydowanie obrzydliwy, a nie straszny. Rozwalanie komuś głowy siekierką, czy roztrzaskiwanie głowy kamieniem, ble. Jednakże, gdy jeden z mutantów odciął kolesiowi rękę i jak zaczął mu nią machać, gdy spadał to zaczęłam się śmiać jak głupia :D no ale ja to ja ;P
-    wojsko. Tak bardzo mi się podobało to, że do filmu wprowadzona została armia. Oczywiście podczas zwiastunu zastanawiałam się jakim sposobem uzbrojeni wojskowi zostali wymordowani przez mutantów :) no i oczywiście dostałam odpowiedź :D hyhy :D za mało amunicji ;] no i głupota, ale to akurat jest normalne :D zaskoczyło mnie właśnie to, że trzy osoby, nie zginęły zamordowane przez mutantów, tzn. jedna z tych trzech tak, ale w taki dziwny sposób, bo za pomocą broni. Oczywiście zatkało mnie, gdy zginął czarny, ale no dobra niech będzie. Takie wypadki się zdarzają :( niestety. Podobało mi się to jak żołnierze byli zżyci. Niby tak się kłócili tak sobie dogadywali, ale jak przyszło co do czego to płakali, gdy umierał towarzysz. No to było wzruszające :)
Minusy:
-    to samo? nie wiem czemu miałam wrażenie, że widzę powtórkę tylko, że z innymi bohaterami. Zdenerwowało mnie to trochę. Znowu była scena gwałtu, znowu był jeden mutant dobry, tak samo jak w jedynce. Znowu było podobne zakończenie. Zmieniło się tylko to, że mutanci mieszkali we wzgórzach w szybach, a nie tak jak wcześniejsi w jakimś miasteczku. Beznadzieja po prostu.
-    zakończenie. No i co to miało być? Moja siostra tak się podjarała i mówi mi, że zakończenie jest świetne. No to czekam na jakieś super zakończenie, a tu znowu powtórka z rozrywki. No i co z tego. Wiadomo co się z nimi przecież stanie. Nie mają samochodu, ani radia działającego ;] no to powodzenia :/ tak samo było z tymi dzieciakami z pierwszej części. No i gdzie oni są? No właśnie, w tej części nie było o nich wzmianki, więc pewnie skończyli jako obiad ;]
Moja opinia:
    Przyznam, że film troszkę mi się podobał, ale nie dorównuje części pierwszej. Poza tym zdenerwowało mnie to, że większość motywów się powtarza. Ogólnie nie polecam tego filmu, ale jeżeli ktoś chce sobie go obejrzeć to nie będę namawiać aby zrobił inaczej.

11 komentarzy :

  1. Byłam na tym w kinie, przyznam, że mi się podobał ... ale był bardziej obrzydliwy niż straszny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie oglądałam . Do kina mnie na to nie zbyht ciągnęło . A w mojej wypożyczalnie tego nie ma więc cóż . A Wzgórza mają Oczy CARTERS mam na DVD w wersjii nieocenzurowanej . Po tym co napisałaś jeszcze bardziej mnie zniechęciło !!! Chwilowo nie ma u mnie nowej recenzjii, ale dziś się pojawi, bo jade do BEVERLY HILLS na świętym marcinie . Ehh , Nareszcie weekend . Zapraszam do siebie . www.best-film.blog.onet.pl Papa .

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Teraz są filmy, których w ogóle nie znam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO co ja widze moje klimaty :) Kocham Horrory i dlatego to właśnie one przeważają mój blog. Filmik bardzoo fajny ... utrzymuje się w klimacie Drogi bez Powrotu, Zejścia, no i naturalnie Wzgórza maja oczy 1 ... :) Zmutowane osobniki w wyniku wiązań genetycznych miejmy nadzieje że nie zakończą swojego żywota na 2 częściach ... chociaż stanowczo jestem za akcją "Nierób z filmu serialu ... bo się nie opłaca" hehe to czasami warto zobaczyć choćby marne kontunuajce ciekawych pozycji :) Poza filmem zupełnie to coraz częściej wchodząc na blogi filmowe widze komunikat zamknięty, ostatnia notka, zamykam ... strasznie mało jest naprawde dobrych blogów filmowych a te umiarkowane są zamykane i tak wkółko mam nadzieje że swojego nie opuścisz bom strata była by nie mała :) A najważniejsze żeby mieć dla kogo pisać choćby tej małej garstki kinomaniaków .. hehe Zapraszam do mnie na nową recenzje i nowego newsa ... ponadto nowy dział "Ramówka" ... no i zdiątka w galerii ... www.magiakina.bloog.pl ZAPRASZAM GORĄCO :* Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno mnie nie było a tu wiele zmian.... a co do filmu to nie widziałam, więc nie mogę się wypowiedziec na temat filmu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  6. Żałuję ale nie widziałam ani jednynki ani tej części :( Moze kiedys jak bede miała czas to spróbuje od kogoś pożyczyc :]

    OdpowiedzUsuń

  7. Nie widziałam, i raczej nie obejrzę nie oglądam już ostatnio w wogole horrorów :P:P Ale z Twojej opini wydaje się całkiem dobry :) zapraszam do siebie na nową noteczke :) kino-i-gwiazdy.blog.onet.pl Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam i jakoś nie koniecznie chcę, nie podoba mi się : /

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze dziwię się, że obrzydliwość można zaliczać do plusów. ja bym już dawno zwymiotowała i pewnie skrytykowała. Ale rzecz gustu. xD
    Mnie również denerwują zarówno filmy jak i ksiazki, w których powtarzają sie motywy z innych. Zmienia się miejsce, czas akcji i bohaterowie. Żenada ;/.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś zabieram się do niego i zabieram, ale po fatalnym Hostelu jakoś mnie nie ciągnie do horroru. Może kiedyś znudów . . .

    OdpowiedzUsuń
  11. A miałam filmu nie oglądac , tak jak pisalam wczesniej nie og.ądam horrórów :P Ale wyszło jak wyszło byłam osttamio u kolezanki chciałaysmy obejrzec Szkołe Uczuć ale nigdzie nie mogłysmy znlezc tego filmu :( wiec chcąc nie chcą obejrzałysmy ten film :) Nie był on żadna rewlelacja, ale jak na swój gatunek był sredni. NIktóre sceny były ohydne jak ten koleś poszedł do WC ale sie wtedy przestrszyłyśmy z Kasia ihihih , druga ohydna scena to ta kiedy ten mutant, ze sie tak wyraże posówał tą panne ;/

    OdpowiedzUsuń