NOWOŚCI

poniedziałek, 29 listopada 2010

222. Tajniak z klasą, reż. Marcos Siega

Oryginalny tytuł: Underclassman
Reżyseria: Marcos Siega
Scenariusz: David Wagner, Brent Goldberg, Nick Cannon
Zdjęcia: David Hennings
Muzyka: BT
Kraj: USA
Gatunek: Komedia kryminalna
Premiera światowa: 02 września 2005
Premiera polska na DVD: 27 kwietnia 2006
Obsada: Nick Cannon, Roselyn Sanchez, Shawn Ashmore, Kelly Hu

    Tracy "Tre" Stokes jest rowerowym policjantem, który bardzo chciałby zostać detektywem. Trafia mu się okazja pokazania swoich umiejętności, ale żeby tego dokonać musi wrócić na studia i zaprzyjaźnić się z najpopularniejszym chłopakiem w szkole, kapitanem drużyny koszykówki. Tre ma odkryć kto stoi za morderstwem jednego ze studentów.
Dobre strony:
-    mieliśmy już wiele filmów o agentach pracujących pod przykrywką tak jak "Miss Agent", gdzie agentka została Miss lub "Agenci bardzo specjalni" gdzie dwóch czarnych agentów zamieniło się w dwie białe bogate laski. Tu mamy coś nowego. Agent o twarzy dzieciaka trafia do szkoły- znowu.
-    momentami można się pośmiać, ale nie za sprawą śmiesznych sytuacji tylko śmiesznych choć czasami głupich gadek Tre`a.
-    fajne samochody :) prawie jak w Szybkich i wściekłych :P
-    niezłe pomieszanie wątków. Kradzież samochodów, prowadząca do narkotyków, która prowadzi do morderstwa.
Gorsze strony:
-    jak na komedię sensacyjną to było tam więcej sensacji niż komedii.
-    temat już troszkę oklepany.
-    film trochę mnie zanudził, film bez żadnych większych ekscesów.
-    dziwne zakończenie filmu, które właściwie niczego nie wyjaśnia.
-    czegoś mi brakowało w tym filmie- życia!
-    nawet gra aktorska była daremna.
Ulubione sceny:
-    chyba tylko mecze koszykówki i niezwykłe wygibasy Tre`a.
Moja opinia:
    Ocena na filmwebie była dosyć wysoka, ale mnie film się w ogóle nie podobał. Oglądało się go przyjemnie, ale nic poza tym. Nic mnie nie zafascynowało, jak zresztą widać po tym co napisałam wyżej.

7 komentarzy :

  1. nie widziałam filmu ... ;) ale widzę że nisko oceniony , wiec pewnie nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamierzam oglądać bo właśnie nie przepadam za filmami w których agenci czy inni policjanici latają w przebraniach :P, zresztąjak napisałaś dużo już takich filmów było, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś chciałam obejrzec ten film ale jednak już mi się odwidziało. Czytając twoją opinię na temat filmu widzę, ze jednka nie wrato go oglądac ;/ Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmu nie widziałam :/ i chyba nie zobaczę nie kręcą mnie. ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że film sobie chciałam kiedys tam ściągnąć bo spodobała mi się fabuła no i jeden z moich ulubionych gatunków, więc chętnie bym sobie właśnie ten film zobaczyła, ale po mimo Twojej ocenty to moze go zobaczę ;) może nie bedzie taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam... Ostatnio byłam na "Dlaczego Nie". Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widzialam i nie zaluje, po przeczytaniu pozdrawiam filmy-aktorzy-naj

    OdpowiedzUsuń