NOWOŚCI

poniedziałek, 29 listopada 2010

217. Dziewczyny z drużyny 3, reż. Steve Rash

Oryginalny tytuł: Bring It On: All or Nothing
Seria: Dziewczyny z drużyny #3
Reżyseria: Steve Rash
Scenariusz: Alyson Fouse
Zdjęcia: Victor J. Kemper
Muzyka: Transcenders
Kraj: USA
Gatunek: Komedia, Sportowy
Premiera światowa na Video: 08 sierpnia 2006
Premiera polska na DVD: 14 września 2006
Obsada: Rihanna jako Rihanna, Hayden Panettiere, Solange Knowles, Gus Carr, Francia Almendarez, Giovonnie Samuels, Cindy Chiu, Marcy Rylan, Jessica Nicole Fife

    Britney zostaje właśnie wybrana na kapitana drużyny cheerleaderek, więc gdy rodzice informują ją, że przenoszą się do innego miasta Britney jest załamana. Nie dość, że musi zostawić swoje przyjaciółki z drużyny i swojego chłopaka, to w dodatku obiecała im, że w nowej szkole nie zajmie się dopingowaniem. Obietnica jednak staje się dosyć uciążliwa, gdy okazuje się, że w nowej szkole jest również drużyna cheerleaderek, które startują do konkursu Rihanny, gdzie wygrana drużyna weźmie udział w jej nowym teledysku.
Dobre strony:
-    trzecia część jest zdecydowanie lepsza od drugiej.
-    jesteśmy zasypywani nowymi układami tanecznymi.
-    podobał mi się układ odtańczony na końcu filmu, oczywiście gdy nowa drużyna Britney mierzy się z jej starą drużyną.
-    jednym z większych plusów w filmie jest obsada, czyli pojawienie się siostry Beyonce Knowles, oraz Rihanna :)
-    pojawiają motywy z pierwszej części, np. zwinne paluszki :P
-    możemy usłyszeć kilka dobrych kawałków Rihanny oraz Gwen Stefani.
-    jest kilka zabawnych dialogów, jak i zabawnych postaci w tym na przykład Kirreshy.
-    zaskoczyły mnie trochę napisy końcowe. Były naprawdę świetne. Pokazanie śmiesznych fragmentów z odpowiednimi dla nich postaciami :P
Gorsze strony:
-    jest to już trzecia część filmu z serii dziewczyny z drużyny i prawdę mówiąc nie powinni kręcić już kolejnych. W ogóle byłam zaskoczona, że powstała 3 część, bo niestety nie jest to już to samo co w częściach poprzednich.
-    film jest gorszy od jedynki i to zdecydowanie.
-    nowe układy nie są równie dobre jak w pierwszej części filmu.
-    film jest dość przewidywalny i schematyczny, tak samo jak w drugiej części.
-    wątek miłosny, który do złudzenia przypomina wątek z pierwszej części.
-    momentami akcja się potwornie dłuży, a przez to jest trochę nudno.
Ulubione sceny:
-    jedną z moich ulubionych scen jest końcowy występ drużyny Britney. Jest po prostu świetny, no ale zawsze tak musi być bo zawsze Ci lepsi muszą wygrać :)
-    chyba najbardziej w całym filmie rozbroiła mnie scena, w której Rihanna powiedziała kilka przykrych słów Winnie.
Moja opinia:
    Film nie był zły. Był zdecydowanie lepszy od drugiej części, ale jedynki nic nie jest w stanie przebić. Mnie się podobało, bo ja lubię takie filmy, ale mogło być niestety lepiej i to o wiele.

7 komentarzy :

  1. Hej Żaluje ale nie widziałam:(:( zyczę wszystkiego naj.... spełnienia marzeń i uśmiechu na twarzy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziłam ale z chęcią bym go sobie obejrzała ale tylko z jednego powodu, ze gra tam Richianna :) Przy okazji Życzę spełnienia wszytkich pragnień. Wesołych Swiąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie widziałam filmu, ale fajnie, że występuje tam Rihanna nie psodziewałam się, ze spróbuję również jako aktorka, ale cieszy mnie to, ja również Tobie życzę pięknych zdrowych i abyś te święta spędziła w gronie najbliższych ci osób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga życzę Ci rodzinnych , wesołych, radosnych Świąt :):) Klaudusia :) :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąt wypełnionych radością i milością, niosących spokój i odpoczynek. Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu, wiary, szczęścia i powodzenia. Życzy Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka! Ja też jestem maniaczką filmów! Ale żadnej części tego filmu nie widziałam... Zapraszam do mnie www.angelina-karima-lara.blog.onet.pl i www.joliefanka.blog.onet.pl. Dodam Cię do linków i na pewno jeszcze wpadnę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka:):)Ten film jest super normalnie....ogladam go kilka razy dziennie.Jak zaloze swolego bloga dam ci znac to moze wpadniesz..papap buziale:*:*:*

    OdpowiedzUsuń