NOWOŚCI

piątek, 26 listopada 2010

184. Moja super eksdziewczyna, reż. Ivan Reitman

Oryginalny tytuł: My Super Ex-Girlfriend
Reżyseria: Ivan Reitman
Scenariusz: Don Payne
Zdjęcia: Don Burgess
Kraj: USA
Gatunek: Komedia romantyczna, Fantasy
Premiera światowa: 20 lipca 2006
Premiera polska: 25 sierpnia 2006
Obsada: Uma Thurman, Luke Wilson, Anna Faris, Eddie Izzard, Rainn Wilson

    Matt dalej nie może się otrząsnąć po rozstaniu z dziewczyną, pomimo tego, że minęło już pół roku. Jednak w metrze za namową swojego kumpla Vaughna umawia się z uroczą Jenny Johnson. Po kilku randkach odkrywa, że coś jest nie tak z jego dziewczyną. Nie musi długo czekać. Jenny sama przyznaje mu się do swojej tajemnicy, to ona jest G-Girl, Super bohaterką ratującą miasto. Niestety problem polega na tym, że Matt jej nie kocha, kocha Hannah. Dlatego też zrywa z Jenny. Super bohaterka nie jest z tego powodu zbytnio zachwycona dlatego robi wszystko, żeby uprzykrzyć mu życie. Jedynym ratunkiem Matta jest przyjaciel Jenny z dawnych lat, Barry, który znalazł sposób na pozbawienie Jenny jej super mocy.
    Z przyjemnością poszłam na ten film do kina. Wiadomo, że nie musiałam tego filmu oglądać w kinie, ale bardzo chciałam go zobaczyć, a na necie jeszcze go nie ma. Poza tym był to jedyny film, który jeszcze jest wyświetlany ze wszystkich filmów jakie chcę zobaczyć.
    Tytułu filmu raczej nie trzeba tłumaczyć. Każdy na pewno wie o co chodzi. Tytuł jest przetłumaczony doskonale o dziwo, ale to raczej za sprawą internautów, ponieważ był konkurs na Filmwebie na tytuł do tego filmu :) Założę się, że gdyby nie to to pewnie walnęli by jakiś inny tytuł na przykład "G-Girl" na szczęście nie stało się tak.
    Film jest przezabawną komedią o miłości :) było kilka zabójczych scen, a których byłam nie tyle co rozbawiona, ale może bardziej zszokowana. Na przykład, gdy po zerwaniu Jenny prześladowała Matta, a on spotykał się już z Hannah. Gdy leżeli w łóżku usłyszeli za oknem krzyki. Gdy Matt rozsunął zasłonę zobaczył G-Girl z rekinem w ręce  :) oczywiście wrzuciła go przez okno na łóżko :D trochę mnie to rozśmieszyło, a w szczególności tekst Hannah "Dlaczego G-Girl właśnie rzuciła w nas rekinem? Coś Ty jej zrobił?" Haha :D Innymi śmiesznymi scenami, z których aż się zwijałam ze śmiechu :) były sceny łóżkowe :D seks z super bohaterką :D ale przybliżę wam ten wątek. Jenny rzuciła się na Matta. No i stwierdziła, że ona chce być na górze :D no i wraz z nią przesuwało się całe łóżko. Matt był trochę tym zdziwiony i widziałam przerażenie w jego oczach :D a potem trach! i łóżko się rozwaliło :D Jenny tekst: "Przepraszam, odkupię Ci łóżko", Matt: "Łóżko czy przyrodzenie?", Jenny: "Jedno i drugie". Zupełnie inną sprawą był seks w chmurach :) to już totalnie mnie rozbroiło :D właściwie to seks podczas spadania. Widziałam aż błysk w oczach mojego chłopaka, który miał nie mniejszy ubaw niż ja. To chyba były najśmieszniejsze sceny. Oprócz tych dwóch scen łóżkowych nie było chyba aż takich zabawnych scen, żeby można było zrywać boki ze śmiechu.
    No, ale ten film to nie tylko komedia, ale również film o miłości, o cierpieniu i nienawiści. Według mnie Jenny wcale nie kochała Matta, bo która dziewczyna aż tak uprzykrza życie swojemu byłemu, który nigdy nie twierdził, że ją kocha. Szkoda, że ja nie mam super mocy, żeby uprzykrzyć tak życie mojemu byłemu :) Niestety! Ych! Widać, że niektórzy nie potrafią sobie poradzić z rozstaniem. Pod względem miłosnym to film ma wręcz zaskakujący happy end :) jaki? to trzeba zobaczyć, bo według mnie było to straszliwie urocze :)
    Całe te super moce, to była pewna scena, która była według mnie troszku przesadzona. Mówię tutaj o walce Jenny i Hannah, ponieważ w skutek rozwoju wydarzeń obie miały super moce. Zastanawiacie się jaki to rozwój wydarzeń? Matt zwabił do siebie Jenny i miał w pudle dla niej prezent. Niestety ona nie wiedziała, że w środku jest meteor, który kiedyś dał jej super moc, a teraz ma z niej nią wyssać. Tak też się stało, ale oczywiście była tam też Hannah, jak zwykle wszyscy pojawiają się w nieodpowiednim momencie :D meteor wybuchł, gdy w pobliżu była Hannah i Jenny :) no więc obie miały moce. Ech... wiedziałam. Było to troszku przesadzone jak już powiedziałam.
    Teraz troszku o aktorstwie. W roli Matta wystąpił Luke Wilson, którego znamy z takich filmów jak "Legalna blondynka", czy "Rodzinny dom wariatów". W tym filmie zagrał po prostu rewelacyjnie. Bardzo przekonywająco, a w dodatku te jego miny :D hehe :D:D W roli Jenny kobieta, której osoby nie trzeba przybliżać a mianowicie Uma Thurman. Nie lubię jej, taka jest prawda, jednak w roli super bohaterki z lekkim bzikiem była naprawdę urocza i zniewalająca :) Hannah zagrała Anna Faris. To jest chyba jej pierwsza w miarę normalna rola. Nie gra jakiejś wariatki czy tam psychopatki z tym głupim wyrazem twarzy. Powinna grać częściej takie role, bo wygląda w nich o niebo lepiej i pierwszy raz chyba spodobała mi się postać przez nią grana :) Reszta obsady była równie genialna i naprawdę nic nie można im zarzucić.
    Film podobał mi się, ale niektóre sceny były według mnie zbyt... przesadne, a właściwie ta jedna scena walki między Jenny i Hannah. Naprawdę można było zrobić to lepiej.

9 komentarzy :

  1. nie lubię takich komedii .... mogłabyś coś napisać o filmie "filadelfia " ??? z tomem hanksem ... wisteria.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Z chęcią zobaczę:) Pozdrawiam filmy-aktorzy-naj

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinomaniaczka12 marca 2012 23:50

    Oj chętnie bym zobaczyła:), scena z łóżkiem już mi się spodobała:), a seks podczas spadania? To musiał być baaaaaaaardzo szybki numerek:D :P, pozdr:*

    OdpowiedzUsuń
  4. O filmek dla mnie :) zapraszam : www.recenzje-filmow2.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam, ale jakos i nie chcę widzieć taki dziwny jakiś.... fajnie ze występuje tam Thurman, ale fabuła mnie do niego nie przyciąga :/

    OdpowiedzUsuń
  6. fanka-klaudia9212 marca 2012 23:55

    Może być to szalona komedia ;) :D film-kino-aktorzy

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, nie mam sie z kim do kina na to wybrac, a bardzo bym chciala zobaczyc! moze kogos znajde do towarzyszenia :P, bo zapowiada się naprawde ciekawie! zapraszam na http://movie-filmy.blog.onet.pl ! pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze Tobie to dobrze, że już go obejrzałaś, ja to czekam az mój chłopak go ściągnie, czekam juz drugi tydzień :/ u mnei new na blgoach zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie film to totalne dno :/ żaluje, że obejrzalam ten film ;/ zapraszam równiez do mnie filmy-i-gwiazdy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń