NOWOŚCI

poniedziałek, 23 stycznia 2017

GeeKolekcja #82: Zakończenie roku

     Tego typu posty są zazwyczaj tuż na początku nowego kwartału i mają zbierać wszystkie moje książkowe, filmowe i gadżeciarskie zdobycze ostatnich trzech miesięcy. W styczniu jednak trochę mi się pokomplikowały sprawy ze zdrowiem i gdy akurat miałam zamiar zebrać się za tworzenie tego wpisu wylądowałam w szpitalu.
     Anyway... ostatnie trzy miesiące roku są zawsze bardzo obfite w stosiki z uwagi na to, że październik należy od Targów Książki- zarówno katowickich, jak i krakowskich, a grudzień to oczywiście czas prezentów więc można uśmiechnąć się do najbliższych o jakiś fanowski prezent lub liczyć na to, że ktoś będzie łaskaw uzmysłowić sobie, że przecież jesteśmy geekiem to nie powinno być problemu z prezentem. W końcu geek to idealna persona do obdarowywania, a jest w czym wybierać. Poniżej zobaczycie więc co wybrałam sobie sama przez te trzy miesiące, czym zaskoczyli mnie wydawcy i dystrybutorzy, a także to czym obdarowali mnie moi przyjaciele i rodzina- po drobnych sugestiach.

1. Czytanki z obrazkami, aut. Anna Sójka - zakupione na Targach Książki w Katowicach dla Mikusia
2. Kacper, aut. Mick Inkpen - j.w.
3. Stos poduszek i maluszek. Książka na dobranoc, opracowanie zbiorowe - j.w.
4. Angelfall. Penryn i kres dni, aut. Susan Ee - zakup na Targach Książki
5. Spójrz na mnie, aut. Nicholas Sparks - j.w.


6. Magnus Chase i bogowie Asgardu. Młot Thora, aut. Rick Riordan - zakup na Targach Książki w Krakowie
7. Hotel Walhalla. Przewodnik po światach nordyckich, aut. Rick Riordan - j.w.
8. Trollhunters, aut. Guillermo del Toro, Kraus Daniel - zakupione na prezent dla chrześniaka
+ zakładka/nakładka na drzwi od Galerii Książki
9. Efekt Domina, aut. Dominika Kulczyk - zakupione na Targach Książki u Edipresse
10. Króliczki!, aut. Kevan Atteberry - zakupione na TK u Czytam
11. Zabawa na słowa. Ja jestem, opracowanie zbiorowe - zdobycz na TK u Czuczu wraz z gadżetami (miarką, girlandą) dla Mikusia
12. Imagimorphia, aut. Kerby Rosanes - zakup wraz z kubkiem u Platona na TK
13. Przez stany popświadomości, aut. Kuba Ćwiek - zakup u SQN na Targach
+ dinozaurowa torba od Taniej książki, zakładka lisek od Książki w mieście (teraz Book_Inn) oraz bajki Radia Trójka wraz z zestawem notesów, kredek i długopisem.

14. Harry Potter i Komnata Tajemnic. Wersja ilustrowana, aut. J.K. Rowling - zakup na niePrzeczytane.pl, bo nie dodźwigłabym z Targów
15. Harry Potter i Przeklęte Dziecko, aut. John Tiffany, Jack Thorne - j.w.

 
16. Dziewczyna, która przepadła, aut. Katarzyna Misiołek - do recenzji od MUZA
17. Następczyni, aut. Kiera Cass - zakup na grupie FB
18. Anioł stróż, aut. Nicholas Sparks - j.w.
19. Przywróceni, aut. Jason Mott - j.w.
20. Nienawistna ósemka, reż. Quentin Tarantino - zakup na promocji w Biedronce
21. Tarzan: Legenda, reż. David Yates - do recenzji od Galapagos Films
22. Zanim się pojawiłeś, reż. Thea Sharrock - j.w.

23. Wielka ucieczka dziadka, aut. David Walliams - prezent od mojej kochanej Kury z Małej Kurki
24. Piąta Fala. Ostatnia gwiazda, aut. Rick Yancey - do recenzji od Wydawnictwo Otwarte
25. November 9, aut. Colleen Hoover - j.w.
26. Moje Q&A. 3 letni dziennik, aut. Betsy Franco - j.w.
 

27. Fight Club 2, aut. Chuck Palahniuk - komiks otrzymany w prezencie gwiazdkowym od kuzyna
28. Deadpool. Tom 3. Dobry, zły i brzydki, aut. Brian Posehn - komiks w prezencie od rodziców
29. Deadpool. Tom 4. Deadpool kontra SHIELD, aut. Brian Posehn, Gerry Duggan - j.w.
30. Małe życie, aut. Hanya Yanagihara - prezent od przyjaciółki
31. Legion samobójców, reż. David Ayer - egzemplarz do recenzji od Galapagos Films
32. Gdzie jest Dory, reż. Andrew Stanton - j.w.
33. Żądło, reż. George Roy Hill - zakup na festiwalu filmów w Biedronce
34. Krampus, reż. Michael Dougherty - j.w.
35. Ave, Cezar!, reż. Joel Coen, Ethan Coen - j.w.
36. Harry Potter. Gryffindor. Notes - prezent gwiazdkowy od Aneczki
+ mały, pluszowy Deadpool od Aneczki


+ mugolski kubek kupiony dla mnie samej na Dystryktzero.com,
+ torba Jo Nesbo w świątecznym podarunku od Grupy Wydawniczej Publicat S.A.

Z tego miejsca pragnę wszystkim gorąco podziękować za niesamowity 2016 rok, za te wszystkie wspaniałości, które mogłam dzięki Wam zakupić i którymi obdarowaliście zarówno mnie, jak i całą rzeszę innych ludzi.









Prześlij komentarz