NOWOŚCI

środa, 15 lipca 2015

GeeKolekcja #75: Czerwcowe wyprzedaże filmowo-książkowe

Po pierwsze!
Serdecznie witam was na nowym, odświeżonym, choć momentami szwankującym wizerunku bloga. Mam nadzieję, że jest dla was zdecydowanie bardziej przejrzysty. Jeżeli nie, to wszelkie konstruktywne uwagi kierować możecie na maila wskazanego w kontakcie.
Po drugie!
Zapraszam gorąco na nowy cykl, będący połączeniem wcześniejszej Filmoteki i Biblioteki, na których to pokazywałam wam moje ostatnie zdobycze książkowe, DVD, a także inne gadżety geekowe. Teraz w jednym miejscu, jednym poście dostaniecie wszystko! Enjoy!
Filmy:
1. Czarownica, reż. Robert Stromberg - trudno było się oprzeć promocji w Empiku
2. Fifty Shades of Grey, reż. Sam Taylor-Johnson - mam wszystkie tomy książki (a buuuajcie sobie ile wlezie!), więc i film musi być. Nie byle jaki, bo Digibook! Z alternatywnym zakończeniem.
Książki:
1. Nieludzie, aut. Kat Falls - ponoć super, trzeba było kupić, a że niePrzeczytane.pl ma super promocje... no to cóż!
2. Zaplątani, aut. Emma Chase - tyle się naczytałam dobrego, że musiałam kupić!
3. Paragraf 5, aut. Kristen Simmons - bo za mało czytam ostatnio dystopii, więc uśmiechnęłam się do Grupy Publicat o egzemplarz.
4. Każdego dnia, aut. David Levithan - w końcu trzeba się odmładzać, fabuła interesująca więc kolejna prośba do Publicatu o egzemplarz.
5. Kochając Pana Danielsa, aut. Brittainy C. Cherry - mój wielki sukces w konkursie od wydawnictwa Filia. Pierwsza nagroda od niepamiętnych czasów!
6. Wayward Pines. Szum, aut. Blake Crouch - pokochałam serial, więc muszę przeczytać książkę. Również na promocji u niePrzeczytane.pl.
7. Zakon Mimów, aut. Samantha Shannon - dla uzupełnienia kolekcji

Prześlij komentarz