NOWOŚCI

sobota, 3 stycznia 2015

GeeKolekcja #69: Listopad i świąteczny grudzień

     Świąteczny czas bardzo szybko nam minął, tak samo zresztą, jak i cały ubiegły rok. Jak widzieliście po statystykach nie ma się za bardzo czym pochwalić, wszystko zwalam na kryzys, który mnie dopadł, a w zasadzie na pewien stan... o którym tutaj pisać nie będę. Ci co mnie znają wiedzą o wszystkim. To sprawiło, że nie było chęci na nic. Na czytanie książek, oglądanie filmów, pisanie o przeczytanych książkach, pisanie o oglądanych filmach. Bez względu jednak na ten stan wciąż postanowiłam kupować filmy, bo w końcu jest tyle fascynujących promocji, a ja wciąż muszę uzupełnić moją filmotekę o ulubione tytuły. Dzięki niektórym promocjom udało mi się tu zrobić częściowo w grudniu.

 
    Musiałam jednak znaleźć inny sposób na zwalczenie mojego stanu, a co jest lepszego od oglądania rozwalania zombie? Osobiste ich rozstrzeliwanie. Dlatego też, w tym małym stosiku filmowym dostrzeżecie również pewne inne elementy, które pomogą Wam zrozumieć co postanowiłam kupić, aby walczyć z moim kryzysem. Jeszcze nie zdecydowałam gdzie będę o tym pisać, pytanie więc do Was (na opinie czekam w komentarzach), chcecie, abym rozszerzyła tego bloga o recenzje tego typu rozrywki?
 
 
Od dołu:
 
1. Strażnicy Galaktyki, reż. James Gunn - zakup na promocji w Merlin.pl
2. Odlot, reż. Pete Docter, Bob Peterson - j.w.
3. Pamiętnik księżniczki, reż. Garry Marshall - j.w. w celu uzupełnienia kolekcji
3. Iron Man 3, reż. Shane Black - na promocji w Saturnie, w końcu zawsze zaczynam kolekcjonować filmy od ostatniego tytułu...
4. Incepcja, reż. Christopher Nolan - j.w., wstyd i hańba, że dopiero teraz kupuję mój ulubiony film
5. Giganci ze stali, reż. Shawn Levy - j.w. prezent gwiazdkowy dla mojego męża :*
6. Koszmar minionego lata, reż. Jim Gillespie - wyszperane na Allegro, aby wzbogacić kolekcję o ulubiony film (póki jeszcze jest dostępny!)
 
+ książka "Kino bez tajemnic", którą otrzymałam od siostry na gwiazdkowy prezent
+ genialny album "Interstellar. Beyond Time and Space"- w prezencie gwiazdkowym od pani Honoraty z Warner Bros.
 
+ zabawki!

1 komentarz :

  1. To chyba pierwszy raz kiedy widziałam wszystkie filmy z Twojego stosu filmowego. Gratuluję zdobyczy i prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń