NOWOŚCI

środa, 6 sierpnia 2014

GeeKolekcja #63: Czerwiec i lipiec, czyli wakacyjny szał książkowy

     Moi mili, jakoś tak się wydarzyło, że w lipcu nie zaszczyciłam Was zdjęciówką książek, które otrzymałam w czerwcu. Powodów ku temu jest kilka. Po pierwsze moja skleroza postępuje- ale to serio, nie ma już z tym żartów! Po drugie, stos był bardzo mały, praktycznie znikomy, więc bez sensu było poświęcanie mu osobnego postu. Teraz to co innego, w lipcu bardzo wiele książek przybyło- niestety, moje fundusze bardziej przeznaczałam na filmy niż książki, co widać po tym, że w stosie praktycznie same egzemplarze do recenzji. Kryzys w pełni, gdyż w lipcu pobiłam swój rekord i przeczytałam zaledwie 2 książki. I nie chodzi tu o to, że jedną czytałam przez pół miesiąca, oj nie. Po prostu... miałam dwa tygodnie przerwy. Jest to mój najgorszy miesięczny wynik, chyba od trzech lat... Teraz zaległości się piętrzą, a ich wizerunek poniżej.


 
 
Od dołu:
 
1. Na krawędzi zawsze, aut. J.A. Redmerski - dla portalu Upadli.pl od Wydawnictwa Filia
2. Niebezpieczne związki, aut. Pierre Choderlos de Laclos - od Wydawnictwa Egmont (niestety, wciąż czeka aż się za niego zabiorę...)
3. Wirusy, aut. Kathy Reichs, Brendan Reichs - od Dolnośląskiego
4. Ujawniona, aut. P.C. Cast, Kristin Cast - od Książnicy
5. Cienie Ziemi, aut. Beth Revis - od Dolnośląskiego
6. Urzekająca, aut. John & Stasi Eldredge - od mojej psiapsióły życiowej z okazji urodzin
7. Dracula, aut. Bram Stocker - j.w. (długo wyczekiwane wydanie!)
8. Dar Julii, aut. Tahereh Mafi - od Otwartego
9. Wirus, aut. Guillermo del Toro, Chuck Hogan - dla A-G-W.info od Zysk i S-ka (pierwszy przypadek w mojej czytelniczej historii, że ponownie będę czytać  tę samą książkę!)
10. Między książkami, aut. Gabrielle Zevin - dla A-G-W.info od W.A.B.

 

 

 
 



 

9 komentarzy :

  1. Nie znam żadnej - niestety i trzymam kciuki, żeby sierpień był lepszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D jeżeli nie utknę na Niebezpiecznych związkach to chyba będę mieć lepszy wynik niż ostatnio hehehe :D

      Usuń
  2. ''Cienie Ziemi'' i ''Dar Julii'' mam również u siebie - już nie mogę się doczekać, aż przeczytam te dwie perełki :)
    Bardzo mnie zaciekawiły ''Niebezpieczne Związki'' - będę czekać na recenzję :)
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, w końcu to klasyka. Aż boję się czytać...

      Usuń
  3. Świetny stos :) Miłej lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dracula, nie do pobicia w tym stosie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dracula to świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne pozycje :D Czytaj Draculę, świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Urzekającą. Warto ją przeczytać choć momentami dla mnie była trochę przesłodzona :)

    OdpowiedzUsuń