NOWOŚCI

niedziela, 4 maja 2014

GeeKolekcja #58: Biblioteczka kwietniowa

     Kwiecień to taki miesiąc, w którym powinnam pływać w książkach. W końcu jest to miesiąc mojego urodzenia, a więc wydawałoby się, że książka jest idealnym prezentem z tej okazji. Oczywiście, nie dla wszystkich. Anyway... Stos w zeszłym miesiącu był bardzo skromny, z czego osobiście bardzo się cieszę. W końcu udało mi się nadrobić zaległości recenzenckie i mam czas na zamknięcie kilku serii, które rozpoczęłam czytać dawno temu. Może też uda mi się pozbyć kilku książek, które od dłuższego czasu zalegają mi na półkach. O dziwo, udało mi się dokończyć kilka transakcji wymiennych wobec czego poniżej prezentuję moje kwietniowe zdobycze, które być może rozpoczną nowy dział u mnie na blogu :)
 
 
Od góry:
 
1. Tajemnica pani Ming, aut. Eric-Emmanuel Schmitt - wymiana z LC
2. 13 ran, praca zbiorowa - j.w.
3. The Walking Dead. Upadek Gubernatora, aut. Robert Kirkman, Jay Bonansinga - prezent urodzinowy od siostry :*
 
4. Duuuszki, gra planszowa - od Egmontu
 
 

2 komentarze :

  1. Na Twoim blogu jestem pierwszy raz, ale myślę, że będę wpadać tu częściej. Co do stosiku to nie liczy się ilość, tylko jakość! Stosik ciekawy, ja ostatnio myślałam nad wymianami z LC. Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się zgadzam :))) Ostatnio mam zasadę- im mniej tym lepiej, bo już nie mam gdzie tych książek trzymać :P

      Usuń