NOWOŚCI

sobota, 8 lutego 2014

GeeKolekcja #54: Noworoczna biblioteczka 2014

    Przyszedł nowy rok, a wraz z nim nowe książki, które chciałabym mieć. Zanim jednak Wydawcy zasypią nas nowościami czytelniczymi możemy nacieszyć się zakupami. Jako, że styczeń to rozkwit wyprzedaży w każdym miejscu, to oczywiście można było sobie przyszaleć na zakupach książkowych. Tak oto poniżej prezentuję Wam nie tylko początki recenzenckiego życia 2014 roku, nie tylko wymianki, ale również prezenty i zakupy!
 
 
Od prawej do lewej:
 
1. Przegląd końca świata, cz. I. Feed, aut. Mira Grant - upolowane na wyprzedaży na Fabryka.pl
2. Przegląd końca świata, cz. II. Deadline, aut. Mira Grant - j.w.
3. Przędza, aut. Gennifer Albin - zakup od jednej z blogerek, który po przebojach z Pocztą Polską w końcu do mnie dotarł
4. Ring, aut. Koji Suzuki - zakup u jednej z blogerek
5. Śmiertelne napięcie, aut. Alex Kava - wymiana na LC
6. Egzorcyzmy Anneliese Michel, aut. Felicitas D. Goodman - wymiana przez FB
7. Słodki świat Julii, aut. Sarah Allen Addison - prezent od Recenzenckiego [blog]
8. Dyscyplina, aut. Marina Anderson - egzemplarz recenzencki od Czarnej Owcy poprzez A-G-W.info
9. Na krawędzi nigdy, aut. J.A. Redmerski - egzemplarz od Filii poprzez Upadli.pl
10. Gniew sprawiedliwych, aut. Manel Laureiro - egzemplarz od MUZA
11. Badacz potworów, aut. Rick Yancey - egzemplarz od Jaguara
12. Poza czasem, aut. Alexandra Monir - j.w.
13. Magia krwi, aut. Tessa Gratton - egzemplarz od Dolnośląskiego
14. Przewodnik po zjawiskach paranormalnych, aut. Brian Haughton - egzemplarz od Publicatu
15. Dieta Agaty, aut. Agata Jędraszczak - j.w.

6 komentarzy :

  1. Sama bardzo chciałabym mieć na półce "Feed" i "Przewodnik po zjawiskach....". Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytaj Przegląd Końca Świata - to mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym podebrała "Deadline" bo "Feed" właśnie kończę, a z resztą całą resztą też bym się zaopiekowała, bo zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poza czasem bym podebrała. Ciekawi mnie też Feed, ale mam już na półce, więc niebawem się zapoznamy. Jeżeli mi się spodoba to i Deadline do mnie trafi! :)
    Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę książek Grant oraz "Badacza potworów". Jestem ciekawa tych historii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja poszalałam w tym miesiącu z zakupami :P Cudeńka :D Życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń