NOWOŚCI

czwartek, 30 stycznia 2014

Więcej miejsca na nowe książki, czyli sprzedaż bądź wymiana!

Witajcie moi drodzy,

oto nadszedł ten dzień, kiedy zabrakło mi miejsca na moich 4 regałach, a na dwóch z nich półki zaczęły się wyginać. Książek mam masę, ale większość nieprzeczytaną, niestety. Wobec czego w tym zaszczytnym poście znajdą się jedynie te, do których więcej wracać nie będę. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.
 

Zasady są proste. W posiadanie poniższych książek może wejść każdy, kto ma troszkę gotówki, bądź książkę, która mnie zainteresuje. Moje czytelnicze życzenia znajdziecie przede wszystkim w zakładce o tym tytule [klik]. Tytuły podzielone są na kilka grup cenowych. Pamiętajcie, że do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki (list polecony ekonomiczny 6-7zł + koperta bąbelkowa 1,40zł). Niektóre tytuły przeznaczone są jedynie na wymianę.
 
Piszcie komentarz, jeżeli coś chcecie, a najlepiej maila na: agnieszka.i.grabiec@gmail.com . Tam można również negocjować cenę przy większych przesyłkach, itp.
 
 
Przedział od 5-10zł bądź na wymianę:
 
1. Dzieci Cienie: Wśród ukrytych. Wśród oszustów, aut. Margaret Haddix - wymiana
2. Delicje z Dextera, aut. Jeff Lindsay - 10 zł
3. Wampiry wśród nas, aut. Konstantinos - 5zł
4. Silna i kobieca, aut. Rachel Jayne - 10zł
5. Myśl zdrowo. Jak umysł i ciało mogą zwalczać choroby, aut. Alicja Grzesiak - 10zł
6. Listy z jeziora, aut. Agnieszka Korol - wymiana
7. Bomba w windzie, aut. Łukasz Gołębiewski - wymiana
8. Całując grzech, aut. Keri Arthur - wymiana
9. Feng shui dla umysłu, aut. Dr Michael Bohne - 10zł
10. Obrzęd, aut. Matt Baglio - wymiana
 

Przedział cenowy od 10-15zł:

1. Pan potwór, aur. Dan Wells - 15zł
2. Niezwykła wędrówka Harolda Fry, aut. Rachel Joyce - 10zł
3. Teraz i na zawsze, aut. Carolyn Egan - 10zł
4. Klątwa tygrysa, aut. Colleen Houck - 15zł
5. Wszystkie chwyty dozwolone, aut. Liz Fielding - 15zł
6. Bollywoodzkie noce, aut. Shobhaa Dee - 10zł










Przedział cenowy od 10-15zł:

1. Niewidzialna, aut. Sophie Jordan - 15zł
2. Żelazny król, aut. Julie Kagawa - 20zł
3. Pałac, aut. Emma Cavalier
4. Słodka wolność, aut. Susan Mallery - 15zł
5. Dotyk złodziejki, aut. Mia Marlowe - 15zł
6. [geim], aut. Anders de la Motte - 17zł


Zestaw książkowy- Trylogia Trylle. Przy zakupie całej serii - 30zł. Przy zakupie pojedynczych tomów:

1. Zamieniona, aut. Amanda Hockey - 15zł
2. Rozdarta, aut. Amanda Hockey - 15zł
3. Przywrócona, aut. Amanda Hockey - 10zł

 

2 komentarze :

  1. Mam ten sam problem, ale nie potrafię się pozbyć książek. Choćbym był nawet przekonany, że do nich nigdy nie wrócę - nie potrafię. Odzywa się we mnie dusza kolekcjonera ;-) Mama zrobiła mi miejsce u siebie i przerzuciłem je właśnie tam, dzięki czemu znów mogę się rzucić w szał zakupów. Na jakieś pół roku... :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie potrafiłam i niektórych nadal nie potrafię. Nie mniej, trzeba się ogarnąć :P

      Usuń