NOWOŚCI

sobota, 11 stycznia 2014

GeeKolekcja #52: Książki grudniowe

    Z pewnością dla każdego grudzień był miesiącem, w którym nastąpił przeogromny wpływ książek. W końcu Święta, gdzie zbieraliście najrozmaitsze podarki- w tym też książki, no i wspaniały początek wyprzedaży, kiedy to można było wyszperać prawdziwe perełki po niewielkiej cenie. Tak właśnie było w moim przypadku, a ilość książek nabytych w grudniu sprawiła, że półki regałów pękają mi w szwach- przez co w najbliższym czasie odbędzie się wyprzedaż tu na blogu. Poniżej przedstawiam Wam wszystkie moje zdobycze recenzencko-prezentowo-zakupowe, te bardziej oraz mniej upragnione i wyczekiwane. Ze względu na ich ilość musiałam rozłożyć je na dwa zdjęcia- na jednym się nie zmieściły. No przecież...
 

 
Od prawej do lewej:

1. Czas żniw, aut. Samantha Shannon - egzemplarz od Upadli.pl
2. Cień żywiołu, aut. Leigh Fallon - egzemplarz od IRKA
3. Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem, aut. Abigail Gibbs - prezent od Upadli.pl za aktywność
4. Bogowie i wojownicy, aut. Michelle Paver - prezent gwiazdkowy od IRKA
5. Cienie w mroku, aut. Michelle Paver - j.w.
6. Emmanuelle, aut. Emmanuelle Arsan - j.w.
7. The Walking Dead. Droga do Woodbury, aut. Robert Kirkman, Jay Bonansinga - prezent gwiazdkowy od przyjaciółki i jej męża
8. Rok 1984, aut. George Orwell - j.w.
9. Krzyk aniołów, aut. Joseph Nassise - prezent gwiazdkowy od siostry
10. Wroniec, aut. Jacek Dukaj - prezent gwiazdkowy od kuzyna
11. Historia Alesandry Mayty, aut. Vargas Llosa - prezent gwiazdkowy od kuzyna dla mojego męża
12. Więzień nieba, aut. Carlos Ruiz Zafon - prezent gwiazdkowy od kuzyna dla mojej mamy, a jako, że prezent jej się zdublował odziedziczyłam go ja :)

 
Od prawej do lewej:
 
13. Przez burze ognia, aut. Veronica Rossi - upolowane na wyprzedaży w Saturnie
14. Małżeństwo we troje, aut. Eric-Emmanuelle Schmitt - wyprzedaż w Znak
15. Porzuceni, aut. Meg Cabot - wyprzedaż w Fabryka.pl
16. Świat podziemi, aut. Meg Cabot - j.w.
17. Tunele. Finał, aut. Roderick Gordon, Brian Williams - zakup w dyskoncie książkowym Aros
18. Na zawsze martwy, aut. Charlaine Harris - j.w.
19. Podwieczność, aut. Brodi Ashton - j.w.
20. Winter, aut. Asia Greenhorn - zdobyte w drodze wymiany z LC
21. Silver, aut. Asia Greenhorn - j.w.
22. Rudy, aut. Jack Ketchum - j.w.

6 komentarzy :

  1. Jakoś do żadnej z książek mnie nie ciągnie, ale Zafona mam w planach, choć w moim przypadku jest to Marina ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne książki...Niektórych zazdroszczę...Mimo wszystko miłej lektury życzę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam "Przez burze ognia" i "Cień żywiołu"!! :D A na mnie czeka jeszcze "Podwieczność" i "Winter" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę wiele ciekawych pozycji, a mogę polecić Llosa. Ostatnio miałam spotkanie z "Rajem tuż za rogiem" i przypadł mi do gustu :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny stosik :) Dużo pozycji bym Ci podkradła :D /[SMF]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobycze :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń