NOWOŚCI

sobota, 2 listopada 2013

GeeKolekcja #48: Filmoteka wrześniowa i październikowa

     Dziś z przerażeniem dostrzegłam pewną rzecz- powoli zaczyna mi brakować miejsca na półce z filmami... Ogarnia mnie niemoc! W szczególności, że moją kolekcję muszę uzupełnić o jeszcze bardzo wiele znaczących tytułów! Poniżej prezentuję Wam moje zdobycze z dwóch miesięcy, czyli wyszukane na wyprzedażach, a także te kupione po pełnej cenie, bo tak bardzo na nie czekałam! Kilka tytułów to egzemplarze do recenzji od Kino Świat, Galapagos oraz FilmFreak. Bardzo gorąco dziękuję za wzbogacanie mojej filmoteki!


 
Od lewej:
 
1. Zagubiony czas, reż. Anne Justice - od Kino Świat
2. Tess, reż. Roman Polański - j.w.
3. Polowanie, reż. Thomas Vinterberg - j.w.
4. Smak życia, reż. Cedric Klapisch - j.w.
5. Nieulotne, reż. Jacek Borcuch - j.w.
6. Transformers 3, reż. Michael Bay - wypatrzone w Saturnie w ramach uzupełnienia serii
7. Pitch Black, reż. David Twohy - upolowane w Saturnie
8. Wielki Gatsby, reż. Baz Luhrmann - wyczekiwany zakup! (wydanie kolekcjonerskie wraz z soundtrackiem)
9. Bonnie i Clyde, reż. Arthur Penn - od Galapagos z kolekcji 90 lat Warner Bros (wydanie 2-dyskowe)
10. Wywiad z wampirem, reż. Neil Jordan - j.w.
11. Stoker, reż. Chan-wook Park - od FilmFreak
12. W ciemność. Star Trek, reż. J.J. Abrams - j.w.

1 komentarz :

  1. Mam to samo, brakuje mi miejsca na książki, na gry, na filmy... na wszystko. Zacząłem już upychać te mniej fajne elementy kolekcji po szafach, szufladach etc. Bolesne, bardzo bolesne.

    OdpowiedzUsuń