NOWOŚCI

sobota, 12 października 2013

Konkurs: Pojedyncza wejściówka do sieci Helios lub Multikina na "2 Guns"


Moi drodzy,

nastał piękny dzień, kiedy wraz z firmą FilmFreak mogę zaproponować coś dla Was. Wczoraj właśnie otrzymałam od Imperiala pojedyncze zaproszenie do wybranego przez Was kina sieci Helios lub Multikina na film "2 Guns" (Agenci), a co za tym idzie mam dla Was super ultra szybki konkurs, w którym będziecie mogli ją wygrać.
 
Waszym zadaniem jest napisać do mnie maila o tytule "2 Guns" na adres agnieszka.i.grabiec@gmail.com i podzielić się w nim informacją za jaką rolę najbardziej cenicie sobie Denzela Washingtona i dlaczego.
 
Spośród wszystkich odpowiedzi wybiorę tę najciekawszą.
 
Ze względu na to, że zaproszenie ważne jest jedynie do 17. października niesamowicie istotnym jest, abyście podali mi w mailach swoje namiary do wysyłki! Na Wasze zgłoszenia czekam do jutra (niedziela 13. października) do godziny 20:00. Zwycięzca zostanie od razu poinformowany drogą mailową o wygranej, a zaproszenie wysyłam dnia kolejnego, w poniedziałek, PRIORYTETEM!

 
 
 

Prześlij komentarz