NOWOŚCI

sobota, 7 września 2013

GeeKolekcja #45: Filmoteka na lipiec i sierpień

     W zeszłym miesiącu całkowicie zapomniałam o wrzuceniu tu moich nowych zdobyczy filmowych. Tym razem nadrabiam zaległości, wobec czego będzie podwójny powód do radości. Moje zbiory wzbogaciły się o filmy znane i lubiane, a nawet te szanowane, które oglądałam dawno dawno dawno, a teraz postanowiłam sobie zarzucić kolekcją, bo w końcu w bardzo przystępnej cenie były dostępne. Bardzo dużo posypało mi się także filmów do zrecenzowania. Wstyd i hańba, że niektórych wciąż jeszcze nie obejrzałam za co bardzo gorąco przepraszam dystrybutorów!

Sierpniowe nabytki to także dwa filmy, które kocham, a które udało mi się zdobyć w krakowskim Saturnie, na który napadliśmy wraz z ekipą OBFu! Kocham Was ludzie i dzięki za pomoc w grzebaniu w tych koszach. Może w końcu się ogarnę i napiszę jakąś wspaniałą relację z tego niebywałego wydarzenia- wielkiego spotkania, a nie szperania w koszach Saturna.
 

Od lewej:
1. Kochankowie z księżyca, reż. Wes Anderson - od Kino Świat
2. Weekend z królem, reż. Roger Michell  - j.w.
3. Mama i ja, reż. Anne Fletcher - od FilmFreak
4. Hitchcock, reż. Sacha Gervasi - j.w.
5. Z krwi i kości, reż. Jacques Audiard - j.w.
6. Dźwięki muzyki, reż. Robert Wise - wyszukane na Allegro
7. Yuma, reż. Piotr Mularuk - prezent w ramach promocji Stars TV
8. Elizabeth, reże. Shekhar Kapur - j.w.

 
Od lewej:
9. Krzyk, reż. Wes Craven - wyszukane w krakowskim Saturnie za jedyne 7zł
10. Zielona Mila, reż. Frank Darabont - j.w. tylko za 10zł
11. Jack pogromca Olbrzymów, reż. Bryan Singer - od Galapagosa
12., 13., 14. Hitchcock kolekcja. Część 1: Zawrót głowy, Psychoza, Ptaki, reż. Alfred Hitchcock - zakup własny
15. Piraci z Karaibów. Klątwa Czarnej Perły, reż. Gore Verbinski - zakup własny

4 komentarze :

  1. To naprawdę istnieją ludzie, którzy kupują filmy na DVD? ;) Miałam w życiu kilka i nie mogłam się zebrać do ich obejrzenia. Ale ja nie lubię oglądania filmów w domu, zawsze wtedy gorzej wypadają niż w kinie. W domu raczej oglądam seriale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam "Dźwięków muzyki", kocham ten musical! ;) Też uwielbiam kupować filmy na DVD!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miał wybrać jeden tytuł z tych nabytków byłaby to kolekcja Hitchcock'a. Może i na półce wygląda brzydko, ale 2 z 3 filmów z niej muszę w końcu obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co chcesz, szperanie po koszach było cool:D

    OdpowiedzUsuń