NOWOŚCI

środa, 11 września 2013

GeeKolekcja #46: Biblioteczka sierpniowa

Wakacje już za nami, przynajmniej dla niektórych, a dla mnie czas jeszcze przedurlopowy (niestety). Dużo się za ten czas nakupywało książek, a większa ilość czasu dla niektórych sprzyjała częstszym wymianom, których efekt widoczny będzie dopiero w stosie wrześniowym. Na szczęście z egzemplarzami recenzenckimi wyszłam już praktycznie na czysto, więc nie pozostaje mi nic innego, jak tylko cieszyć się myślą o nadchodzącym urlopie. Poniżej wszystkie nowości sierpnia, które zagościły na moich półkach.


Od dołu:
1. Złudzenie, aut. Aprilynne Pike - od Wydawnictwa Dolnośląskiego
2. Bollywoodzkie noce, aut. Shobhaa De - od Wydawnictwa Książnica
3. Siła strachu, aut. Koethi Zan - od Prószyńskiego
4. Bunt bogini, aut. Josephine Angelini - od Amber za pośrednictwem portalu IRKA
5. Co wylądowało w lesie Rendlesham?, aut. Mateusz Kudrański - prezent od Upadłej z portalu Upadli.pl
6. Z miłości do dziecka, aut. Betty Mahmoody - wymiana na LC
7. Tylko razem z córką, aut. Betty Mahmoody - j.w.
8. Niewyznane grzechy siostry Juany, aut. Kyra Galvan - j.w.
9. Cmętarz zwieżąt, aut. Stephen King - zakup własny w ramach kolekcjonowania twórczości mistrza na promocji w Matrasie
10. Gwiazdy kina, praca zbiorowa - zakup własny na wyprzedaży w Weltbildzie
11. Upiory XX wieku, aut. Joe Hill - zakup na wyprzedaży w krakowskim Saturnie podczas wielkiego meetingu Organizacji Blogów Filmowych

9 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa książki Stephena Kinga, mam nadzieję, że uda mi się ją w końcu przeczytać. Pozostałych autorów nie kojarzę, ale nie zmienia to faktu, że stos robi wrażenie. Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zapoznam się z recenzjami, zwłaszcza w przypadku "Cmętarza zwieżąt", bo słyszałam wiele dobrego o tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję Kinga, bo jego horrory jeszcze przede mną, a obyczajowe Dallas'63 znudziło mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na recenzję książki Kinga, uwielbiam jego twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Bunt bogini" to książka, którą chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Cmentarza zwieżąt" nigdy nie czytałam, ale dwukrotnie oglądałam film :) Udało mi się zdobyć e-bookCo wylądowało w lesie Rendlesham?" więc pewnie w swoim czasie po niego sięgnę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Joe Hill, Stephen King...już ten stos lubię :D Miłej lektury, choć zbiór opowiadań Hilla jest dosyć...specyficzny ;)

    OdpowiedzUsuń