NOWOŚCI

niedziela, 14 kwietnia 2013

GeeKolekcja #39: Biblioteczka na marzec

    Tak, moi drodzy, ponownie przybywam ze zdobyczami miesiąca w połowie następnego. To już pewna tradycja, może w przyszłym miesiącu pójdzie mi to sprawniej, bo będzie tego mniej, a przy okazji majówka więc i więcej czasu. W marcu nieźle przyszalałam, nawet nie mam gdzie tego trzymać. Postanowiłam więc zostawić to w takim, a nie innym stanie, przynajmniej do momentu przeprowadzki. Wtedy zacznę się martwić nie tylko o to, gdzie to dać, ale także ileż to pudeł będzie mi potrzebnych na przetransportowanie tych tomiszczy. Tak czy inaczej, poniżej stos #1 zakupowy, stos #2 wymiankowy, stos #3 recenzencki, no i na koniec jak to sobie wszystko leży- póki co.
 
 
Stos #1 zakupowy (od dołu):
 
1. Mrok kwiatów, aut. Penny Blubaugh - na wyprzedaży w Auchanie (7zł)
2. Siedem promieni, aut. Jessica Bendinger - j.w.
3. The Walking Dead. Narodziny Gubernatora, aut. Robert Kirkman, Jay Bonansinga - zdobycz z Allegro
4. Olśnienie, aut. Aimee Agresti - prezent od męża z okazji Dnia Kobiet :*
5. Ciemniejsza strona Greya, aut. E.L. James - zakup u Upadłej
6. Nowe oblicze Greya, aut. E.L. James - j.w.
 
 
Stos #2 wymiankowy (od dołu):
 
7. Wampiry z Morganville. Księga 2, aut. Rachel Caine - wymiana na LC w ramach uzupełnienia kolekcji
8. Drugi oddech, aut. Pozzo Di Borgo - wymiana na LC w efekcie fascynacji filmem "Nietykalni" [recenzja filmu]
9. Pięćdziesiąt twarzy Greya, aut. E.L. James - wymiana na LC
10. Rozkosz nieujarzmiona, aut. Larissa Ione - j.w.
11. Bezduszna, aut. Gail Carriger - j.w.
12. Nostalgia anioła, aut. Alice Sebold - j.w.
 
 
Stos #3 recenzyjny (od dołu):
 
13. Królestwo łabędzi, aut. Zoe Marriott - od Wyd. Egmont [recenzja]
14. Look, aut. Sophia Bennett - j.w. [recenzja]
15. Śmierciowisko, aut. Anna Głomb - od portalu A-G-W.info [recenzja]
16. Plan: Żyć długo i szczęśliwie, aut. Alisa Bowman - od Wyd. Znak literanova [recenzja]
17. Dotyk złodziejki, aut. Mia Marlowe - od Wyd. Nasza Księgarnia [recenzja]
18. Słodkie słówka, aut. Susan Mallery - od Wyd. Mira [recenzja]
19. Wszystkie chwyty dozwolone, aut. Liz Fielding - j.w. [w trakcie czytania]
 

12 komentarzy :

  1. Oj, moje Morganville ukochane <3 Podebrałabym Ci chętnie Mrok kwiatów i The walking dead. czytałam 7 promieni i na kolana mnie nie powaliło... A Greya kijem nie tknę;) Ale stosiki wyglądają ciekawie i róznorodnie, więc miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Morganville, dlatego tak poszukiwałam do wymiany. Tak samo było z zombiakami, ale ostatecznie postanowiłam kupić.

      Usuń
  2. Ile wspaniałości... Zabrałabym zwłaszcza Greya, cały stosik wymiankowy i "Plan: żyć długo i szczęśliwie".

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zbiór :D Miłej lektury

    P.S. Nie zazdroszczę przeprowadzki. Jak patrzę na swoją biblioteczkę i myślę o tym jakby to było gdybym musiała je wszystkie pakować, to normalnie idzie się załamać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! i to jeszcze tak spakować i przetransportować, żeby nic im się nie stało :O

      Usuń
  4. Kotek pilnuje? Całkiem zacne zdobycze! :D
    Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! fotka spontaniczna, bo przyłapałam go wśród książek. wielce oczytany :P

      Usuń
  5. Olśnienie <3 Ojjj podkradłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddawaj mojego kota:)
    A stosik cudny, kilka tytułów chętnie bym ci podkradła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporych rozmiarów ten stosik, gratuluję!:)) Olśnienie chętnie podkradłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Olśnienie" czytałam nie podobało mi się także nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń